2015-03-15, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Vem bryr sig om hur snygga kalsonger är? Dessa syns ju normalt inte eftersom man har andra byxor utanpå.

Gäller bara att inte ha tunna ljusa byxoe för då lär de svarta kalsongerna synas igenom. Till dem funkar ljusa kalsonger bättre. Optimalt är egentligen hudfärgade, men det finns väl inte.
Citera
2015-03-16, 22:30
Medlem
torstenhingstens avatar
Kommer ihåg i duschen efter ett träningspass. En kille hoppade ut ur sina vita kalsonger, lät de ligga på golvet synliga med en fin brun fartrand. Det fick han höra år efteråt. Han önskade nog att han haft svarta kalsonger.
Citera
2015-03-17, 00:28
Medlem
Haha! Vilket jävla skämt. Byter du inte varje dag?
Citera
2015-03-17, 10:12
Medlem
timpanis avatar
Att inte byta varje dag är snuskigt.
Citera
2015-03-18, 03:19
Medlem
DagsForEnRiesens avatar
Det finns tre riktigt goda anledningar till varför jag torkar röven med våtservetter.
1. Man blir renare i röven. Vi män har ju faktiskt hår kring dajmkrysset, det är absolut inte fräscht att ha massa konkelbär som färgar av sig på kallingarna. Eller ha bajsrester på kroppen rent generellt.
2. Det är jävligt skönt att torka sig med dem, samt så slipper du oroa dig för att få ett finger i röven när du torkar dig själv.
3. Du kan torka ballen med dom och ha gott luktande juveler. Samt så kan du torka ollonet och torka bort sädesvätska samt urin som samlats under ollonet (vid kransen). Detta gör jag som respekt för eventuella damer som ger sig ner på ett äventyr . Det värsta jag vet är när jag själv går ner och tjejerna nångång luktat illa. Samma princip gäller oss killar också.

Jag föredrar mörka kallingar. 80% av mina kalsonger är svarta, 10% är färgade. Dom resterande är vita kalsonger som jag endast använder när jag inte tvättat på ett tag och det är dom enda som finns kvar.
Citera
2015-03-26, 12:15
Medlem
VonSilfwertryffels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hominem
Gäller bara att inte ha tunna ljusa byxoe för då lär de svarta kalsongerna synas igenom. Till dem funkar ljusa kalsonger bättre. Optimalt är egentligen hudfärgade, men det finns väl inte.

Såvida du inte är svart så är det nog svårt att få hudfärgade ;-)
Citera
2015-03-26, 12:20
Medlem
MartinStLouiss avatar
De flesta byter väl kalsonger varje dag så då borde det inte vara något problem. Själv föredrar jag gråa eller svarta kalsonger. Jag är nog den enda i mitt umgänge som inte använder färgglada kalsonger.
Citera
2015-03-26, 12:57
Medlem
Hjortronsylts avatar
Förstår inte riktigt frågan. För det första (som så många redan påpekat) så byter man i regel kalsonger varje dag. Om du behöver visuella bevis på att dina underkläder är skitiga så gör du något fel.
För det andra. Är väl snarare en fördel om man inte ser skiten i kalsongerna? Oavsett hur ofta du byter finns dte alltid risk för bromspår och kissfläckar. Är knappast något man vill visa upp vid eventuellt sällskap eller i omklädningsummet och därför är mörka kalsonger bättre än vita. Skulle snarare ifrågasätta varför det tillverkas vita kalsonger? Enda fördelen är ju om man har ett par tunna vita byxor på sig.
Citera
2015-03-30, 07:25
Medlem
Takiidas avatar
Torka dig noggrant så kommer du inte ha såna problem.

/Takiida
Citera
2015-04-15, 23:37
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carma
Köpte svarta kalsonger en gång då det var enda färg som fanns. Märkte snart att det är helt värdelös då man inte kan ser när den bli smutsig! På ljusa kalsonger ser man tydlig när det hamnar skit där vilken är enormt fördel! Frågan är varför har inte alla kalsonger ljusa färger? Varför tillverkas det svarta/mörka kalsonger överhuvudtaget när det uppenbarligen är en nackdel?

Det är ett fult och lömskt trick från kalsongfabrikanterna. Du kan dock lösa det genom att på morgonen lägga en remsa med hushållspapper i kalsongerna. Nästa morgon så kastar du det gamla pappret och lägger dit en ny remsa.

På det här sättet så kan du använda alla kalsonger, oavsett färg, i flera veckor utan att behöva tvätta dom.
Citera
2015-04-16, 00:36
Medlem
skeletonofcadavras avatar
Det är därför jag endast har svarta eller gröna boxers, jag menar hur blir ni inte äcklade av era egna vita kalsonger?
Citera
2015-04-17, 20:33
Medlem
Har precis börjat använda ett gäng vita kallingar och satan va äckliga dom är på morgonen när jag ska slänga dom i tvättkorgen....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in