Ojoj, vilket av alla mina vapen ska jag nämna här?
Tasern, mina shurikens, knogjärnet, teleskopbatongen, butterflykniven, min Magnum, min tidigare Glock...? Har alltid varit galet intresserad av sånt och genom åren lärt mig använda dem men... på stan?
Ingenting! Mer än min stolthet och övertygelse att jag är minst på samma nivå som den värsta "bad-ass-gangsta-wannabeen" som tror han är så cool bland sina kompisar. Jag vet inte om jag fått min "nonchalanta" stil från området jag är född och uppvuxen i eller om det beror på något annat. Jag har tränat thaiboxning i några år och boxning i några fler..
Notera att jag aldrig har hamnat i slagsmål i den bemärkelsen (mot större gäng), trots att jag mött gäng med killar (allt från 4-10 st) har jag inte vikt en endaste tum. Jag har aldrig valt en annan väg bara pga rädslan att dom
ska hoppa på mig.. nej jag har alltid fortsatt oavsett. Visst har jag fått "tuffa blickar" mot mig, men jag har bara bemött dom med en blick tillbaka och ett enkelt "hälsande" med huvudet.. fatta hur förbryllade och ställda dom blir varje gång och liksom flyttar sig åt sidan medan jag går rakt igenom... Får nästan alltid en nick tillbaka

(om det nu är nåt att vara glad över haha)
Visst, jag kanske har haft enorm tur vad vet jag men jag sätter mig iaf i respekt. Skulle dom sen vilja hoppa på mig och kanske t.o.m ha vapen så skulle jag ändå inte kunnat göra något åt det utan likt förbannat blivit lika misshandlad. Man mot man eller man mot säg 2-3 killar skulle jag kunna göra motstånd bra länge, därav inget behov av ett tillhygge.
Mer stolthet hör ni! Visa att ni finns.. VÅGA ta DIN plats i världen!
Jag är helfinne.. så egentligen borde jag väl bära kniv dagligen oavsett var jag är: på stan, i skolan, på jobbet, på gymmet, när jag solar på stranden osv
Over and out
~O~