2015-02-26, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diezel06
Om ni läst hans version om våldtäktshelgen så står det där att tjejen har förmyndare. Har också reagerat på att det varit en del konstigheter från hennes sida också, men inte i närheten av hans osmaklighet....

Ok så han har varit tillsammans med en tjej som har grava psykiska funktionshinder, bara det är ju stört.
Det är ovanligt att ha förmyndare, inte som att tex utvecklingsstörda eller andra med psykiska funktionshinder brukar ha det, det brukar räcka med en God man.
Tycker bara grejen att en vuxen man är ihop med en tjej som är omyndigförklarad är sjuk. Från HANS sida, uppenbart behov av att vara i maktposition.
Nog pratat om hans ex, hon har ingen skuld eller del i hans pedofili och jag skiter i om hon så tror att jorden är platt, hon hör inte till diskussionen.
Citera
2015-02-26, 15:55
Medlem
FASSWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haxxarmannen
Oj, jag hade uppfattat det som att åtalet lades ned och inte mer med det, men jag kan ha fel. Finns det någon källa?

Om du kan dra ut info från Lexbase pls do
Citera
2015-02-26, 16:03
Medlem
Han skämde ut sig rejält i "Trolljägarna", trodde han var tuff med sin mobilkamera och sitt svamlande. Skitäckligt att han pushar mindreåriga tjejer att vika ut sig, hade inte ens tagit i honom med en tång!
Senast redigerad av MissLycka 2015-02-26 kl. 16:09.
Citera
2015-02-26, 16:38
Medlem
Flusons avatar
Fanns bara en dom på Robert och det var, precis som gubbjavlar sa, Våldsamt motstånd.

https://anonfiles.com/file/0e5e12c02...c4fca7d20bb7bd

För er som är intresserade.
Citat:
Ursprungligen postat av FASSW
Om du kan dra ut info från Lexbase pls do
Citera
2015-02-26, 16:40
Medlem
FASSWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Fanns bara en dom på Robert och det var, precis som gubbjavlar sa, Våldsamt motstånd.

https://anonfiles.com/file/0e5e12c02...c4fca7d20bb7bd

För er som är intresserade.

Antar att hans "grov våldtäckt" är fortfarande under utredning.
Citera
2015-02-26, 16:47
Medlem
partyboels avatar
Är han helsvensk? Låter som han bryter lite. Ser dessutom utländsk ut. Någon som har information?

Bryr mig inte ett skit vad han nu har för interna regler i gruppen. Dessutom förstår jag inte varför man sitter på Facebook när man är 14 år om man inte kan säga nej till att skicka nakenbilder på sig själv. Curlade barn.
Senast redigerad av partyboel 2015-02-26 kl. 16:50.
Citera
2015-02-26, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realta
Jag fattar inte hur han ens passerade anställningsintervjun. Men som sagt det finns ju dom som blir anställda åt vänner och släktingar.

*Pingu 😹

Du anar inte vilka skåp det finns i den branschen. Brorsan hade en snubbe (som faktiskt är äckligt lik vår vän till utseendet) och den nöten var kvar länge. Kom sen fram att han var äcklig mot sina kvinnliga kollegor och fick gå. Tur är. Men ja, det är en spännande bransch och jag har också ibland undrat vad dessa människor en dag kommer syssla med om assistansjobbet inte fanns - Samhall kanske?

Sen är jag också nyfiken på den här stackars tjejen Ida. Vem faller för en person med karisma like this?
Citera
2015-02-26, 16:55
Medlem
A85s avatar
Någon som är med i butthurt eller butthurt vip och kan dela med sig hur snacket går där just nu? Antar att dom sitter och försvarar han dock.
Citera
2015-02-26, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av partyboel
Är han helsvensk? Låter som han bryter lite. Ser dessutom utländsk ut. Någon som har information?

Bryr mig inte ett skit vad han nu har för interna regler i gruppen. Dessutom förstår jag inte varför man sitter på Facebook när man är 14 år om man inte kan säga nej till att skicka nakenbilder på sig själv. Curlade barn.

Han är enligt domen som postades ovan även medborgare i Polen.
Citera
2015-02-26, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarmannen
Du anar inte vilka skåp det finns i den branschen. Brorsan hade en snubbe (som faktiskt är äckligt lik vår vän till utseendet) och den nöten var kvar länge. Kom sen fram att han var äcklig mot sina kvinnliga kollegor och fick gå. Tur är. Men ja, det är en spännande bransch och jag har också ibland undrat vad dessa människor en dag kommer syssla med om assistansjobbet inte fanns - Samhall kanske?

Sen är jag också nyfiken på den här stackars tjejen Ida. Vem faller för en person med karisma like this?

Jag känner flera stycken som är personliga assistenter. Men dom har andra bisysslor som konstnär och skådespelare. Sen har jag träffat flera jättebra assistenter som varit utbildade undersköterskor, snälla och Goa tjejer. Är det mest på väldigt små orter som detta är ett problem?

Jag vet inte angående hans ex men jag gissar på att hon är ung och har haft någon form av sårbarhet, blivit kränkt, nedbruten och manipulerad och antagligen känt sig som en gisslan i förhållandet precis som hans gruppmedlemmar som inte vågade lämna gruppen.
Citera
2015-02-26, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realta
Jag känner flera stycken som är personliga assistenter. Men dom har andra bisysslor som konstnär och skådespelare. Sen har jag träffat flera jättebra assistenter som varit utbildade undersköterskor, snälla och Goa tjejer. Är det mest på väldigt små orter som detta är ett problem?

Jag vet inte angående hans ex men jag gissar på att hon är ung och har haft någon form av sårbarhet, blivit kränkt, nedbruten och manipulerad och antagligen känt sig som en gisslan i förhållandet precis som hans gruppmedlemmar som inte vågade lämna gruppen.

Nu är vi OT. Jag menar verkligen inte att alla som är PA är kötthuvuden, men branschen har sig en tendens att dra till sig många bukhjärnor. Finns många stjärnor där också vill jag lova
Citera
2015-02-26, 17:16
Medlem
FASSWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A85
Någon som är med i butthurt eller butthurt vip och kan dela med sig hur snacket går där just nu? Antar att dom sitter och försvarar han dock.

+1 skulle vilja veta också! Lite insider INFO LOL
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in