2015-02-25, 01:01
Medlem
Tog slut mellan mig och mitt ex för runt 5 månader sen. Jag hade en period då jag inte tänkte på henne alls men nu så har jag fått tillbaka min saknad av henne och ja jag saknar henne som fan och har verkligen inte kommit över henne... Men grejen är att jag har ingen aning vad jag ska skriva/säga till henne. När vi har snackat lite över sms så har mitt huvud varit helt tomt på idéer att skriva.

Har ni några bra idéer på vad jag kan göra för att få kontakten igen? och vad jag ska tex skriva.
Citera
2015-02-25, 01:05
Medlem
NovaOculuss avatar
Motivera för mig varför du skall ta upp kontakten med någon som du en gång hade en anledning att göra slut med?

Du inser väl att du framstår som egoist i hennes ögon? Dyker upp när det passar dig.

Du måste släppa taget. Lär dig av läxan, men visa att du inte är bakåtsträvande.
Citera
2015-02-25, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Motivera för mig varför du skall ta upp kontakten med någon som du en gång hade en anledning att göra slut med?

Du inser väl att du framstår som egoist i hennes ögon? Dyker upp när det passar dig.

Du måste släppa taget. Lär dig av läxan, men visa att du inte är bakåtsträvande.

För att jag saknar och tycker om henne så in i helvete, så enkelt är det. Blir det ingen "andra chans" fine då får jag släppa taget men jag vill försöka iallafall.
Citera
2015-02-25, 01:10
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aaccee
För att jag saknar och tycker om henne så in i helvete, så enkelt är det. Blir det ingen "andra chans" fine då får jag släppa taget men jag vill försöka iallafall.
Det stärker bara egoismperspektivet, hon kanske inte ens behöver påfrestningen i sitt liv som ett efterhängset ex innebär.

Ta ansvar för det du känner!
Citera
2015-02-25, 01:11
Medlem
Extras avatar
Börja med att försöka ta upp kontakten som vänner, bjud på en fika eller vad som helst. Sen tar du det därifrån, du har ju lyckats bli ihop med henne en gång tidigare så hur du ska göra det vet du nog bäst själv
Citera
2015-02-25, 01:14
Medlem
Du ska skriva vad du känner. Det kan ingen annan göra åt dig. Det måste vara dina ord och de måste vara sanna.
Citera
2015-02-25, 01:24
Medlem
Gymmes avatar
Vem gjorde slut?
Varför tog det slut?
Vad har du lärt dig?
Vad saknar du med henne?
Citera
2015-02-25, 02:02
Medlem
dunias avatar
Citat:

Bra sagt! *Finsk brytning*

För att svara på rubriken: You just don't!
Citera
2015-02-25, 02:07
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Bra sagt! *Finsk brytning*

För att svara på rubriken: You just don't!
Tack, du är för snäll!

I don't say we should kill stupid people, just remove the warning labels and the problem will sort itself.
Citera
2015-02-25, 02:19
Medlem
dunias avatar
Citat:
Tack, du är för snäll!

I don't say we should kill stupid people, just remove the warning labels and the problem will sort itself.
..would make the world such a better place, right? But nah, ts är inte dum, bara vilsen. Get it together aaccee!!
Citera
2015-02-25, 02:40
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
..would make the world such a better place, right? But nah, ts är inte dum, bara vilsen. Get it together aaccee!!
#KämpaAaccee
Citera
2015-02-25, 02:42
Bannlyst
Känns de som hon vill ha tillbaks dig eller har hon ''glömt'' dig och gått vidare?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in