Citat:
Ursprungligen postat av Bishops Arms
Vad hände egentligen med bantningen av antalet forum? Ett par stycken togs bort eller slogs ihop med något annat, men sen tog det bara stopp. Finns fortfarande forum som har så pass dålig aktivitet så dom lika gärna kan plockas bort.
Det enklaste är att lägg upp en diskussion i flashbackforumet angående liten aktivitet i vissa forum.
Citat:
Ursprungligen postat av Bishop arms
Sedan så har jag aldrig förstått varför moderatorerna ska vara begränsade till speciella forum? Vore det inte smidigare att ge moderatorerna möjligheten att ta bort trådar/varna/banlysa/flytta osv. över hela forumet?
Det skulle inte vara en praktisk lösning, eftersom det skulle vara svårt att hålla reda på vem som ska göra vad, och vem som har gjort vad. Det skulle bli problem med både dubbelarbete och att saker faller mellan stolarna för att man helt enkelt går förbi varandra i olika frågeställningar.
Det som har funkat bäst hittills, i mina ögon, är moderatorer som har ett genuint intresse i dom forum dom modererar.
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Nja, du har ju mer än mitt föreslagna antal så jag vet inte om du är rätt mod att skriva den posten.
Evigheten och loungen är ju nästan ett och samma. M&J och Skvaller likaså. Plus Feminism och katastrofforumet. Jag får det till fyra.