2015-02-22, 14:31
Medlem
Tja! Det ligger till s hr att jag tog en kur av Deca fr 2-3 r sedan. Det blev en del ver i en av "flaskorna" som har legat p mitt rum och skrpat sen dess. Frgan r kan det bli gammalt eller r det ingen fara att kra p den nu? Vad tror ni? Den ser fin och fresh ut frutom att jag lyckades dra upp lite blod nr jag stack fel en gng och drmed kom det en droppe blod i "flaskan" s frgen har blivit lite mer gul/orange. Tacksam fr svar!

Mvh
Citera
2015-02-22, 14:46
Medlem
Hur kom blodet in i vialen? Tycker du sjlv det r vrt att riskera en svr infektion fr att spara ngra hundringar?
Citera
2015-02-22, 14:54
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hingstein
Tja! Det ligger till s hr att jag tog en kur av Deca fr 2-3 r sedan. Det blev en del ver i en av "flaskorna" som har legat p mitt rum och skrpat sen dess. Frgan r kan det bli gammalt eller r det ingen fara att kra p den nu? Vad tror ni? Den ser fin och fresh ut frutom att jag lyckades dra upp lite blod nr jag stack fel en gng och drmed kom det en droppe blod i "flaskan" s frgen har blivit lite mer gul/orange. Tacksam fr svar!

Mvh

r du retarded?
Citera
2015-02-22, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bckk
Hur kom blodet in i vialen? Tycker du sjlv det r vrt att riskera en svr infektion fr att spara ngra hundringar?
frgan var om testosteronet i ''burken'' kunna bli gammalt?
Citera
2015-02-22, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
r du retarded?
jag stllde frgan fr att jag inte har en aning sjlv. svara inte ens om du inte har n vettigt att komma med.
Citera
2015-02-22, 15:10
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hingstein

Mvh

Varfr frgar du ens? Du borde ju fatta att du inte borde injicera det s spela roll om hormonet r "fresh" eller ej.
Fr vrigt kan jag inte tnka mig att det skulle vara ngot som helst liv i det hormonet.

Mvh

/aKAY
Citera
2015-03-07, 07:30
Medlem
MonsterXXLs avatar
Extreme/XL Labs/Pharma r skrp och har s alltid varit.
Citera
2015-03-07, 10:06
Medlem
HeadOfBoos avatar
Blod i en vial som legat i ett par r? Det mste injiceras i hjrnan, fr det verkar vara dr felet sitter.

Nej fr helvete, slng skiten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in