Citat:
Ursprungligen postat av
RiHjD
Har ett jättekonstigt problem, bara ett fåtal sidor sparas som jag besökt, använder denna funktion ofta då jag tycker den är smidig men nu fungerar den knappt alls.
Hade exakt samma problem på min mediadator tidigare och löste det genom att hitta och ta bort konstiga mappar i programmappen. Hittar dock inte dessa eller liknade konstiga mappar i denna programmapp på denna dator.
Vet inte om det detta är länkat men hittade ett problem till idag. När jag ska ändra inställningen för pop-up händer ingenting. Jag ställer den på "hög" och trycker ok. Går in igen och ser att den är på "normal" som innan.
Kan alltså inte ändra detta och får pop-ups som jag inte vill ha.
Känner någon igen detta? Är 99% säker på att det är nått skitprogram som på andra datorn, men hittar ju inget, mitt virusskydd (Windows Defender) hittar inget heller. Jag har personligen kollat igenom de flesta mappar jag hittat själv, utom i Windowsmappen.
För det eventuella malware problemet så kan du skanna med detta -
(FB) Virus som säger att jag ska betala böter. (varnar från "polisen" ang. barnporr /mod) - men i övrigt har jag inga andra ideèr än att du kan prova med att återställa IE .