Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2005-09-29, 22:09
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorelai
Han tycker att det är okey att sätta på brudar som har däckat.
Jag tycker du ska inhämta råd av någon annan än kurrec.

Var har du fått det ifrån?
Citera
2005-09-29, 22:11
Medlem
503s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtreme
Kan någon ge en enda anledning varför en tjej som ser OK ut skulle skriva in sig på en sådan sida? Varför bemöda sig med att bli medlem, svara på annonser/skriva en, uppdatera, konversera på msn eller liknande, skicka massa mail, prata i telefon, träffas för ett knulla när hon i stället kan gå till närmaste bar, beställa en drink och få 10 erbjudanden från knulldugliga killar på en kväll? Säkerligen kan du hitta en kåt, finnig, svettig tjej på 200 kg men det kan du göra i vilken bar som helst oavsätt hur du ser ut och beter dig med.

hon är under 18?
Citera
2005-09-29, 22:13
Medlem
Lorelais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Var har du fått det ifrån?

Härifrån:

http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=249850
Citera
2005-09-29, 22:35
Medlem
Citat:
Kan någon ge en enda anledning varför en tjej som ser OK ut skulle skriva in sig på en sådan sida? Varför bemöda sig med att bli medlem, svara på annonser/skriva en, uppdatera, konversera på msn eller liknande, skicka massa mail, prata i telefon, träffas för ett knulla när hon i stället kan gå till närmaste bar, beställa en drink och få 10 erbjudanden från knulldugliga killar på en kväll?

För att hon är hemskt blyg kanske?
Citera
2005-09-29, 23:04
Medlem
panofils avatar
Det går utmärkt att få ragg via nätet.
Mina egna små studier har dock lätt fram till följande;
Det är lättast att få ragg på siter som inte inriktar sig på sex och relationer.

Dom kåtaste har jag träffat på andra ställen.
Diskussionsforum, även en vanlig chatt kan duga, till och med lunarstorm.

Happy hunting.
Citera
2005-09-30, 16:57
Medlem
FireRaisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swe_dick
Av de 1482 "kvinnor" som söker män, är väl 741 tonårskillar.

Må så vara...
Citera
2005-09-30, 18:35
Medlem
Citat:
Kan någon ge en enda anledning varför en tjej som ser OK ut skulle skriva in sig på en sådan sida? Varför bemöda sig med att bli medlem, svara på annonser/skriva en, uppdatera, konversera på msn eller liknande, skicka massa mail, prata i telefon, träffas för ett knulla när hon i stället kan gå till närmaste bar, beställa en drink och få 10 erbjudanden från knulldugliga killar på en kväll? Säkerligen kan du hitta en kåt, finnig, svettig tjej på 200 kg men det kan du göra i vilken bar som helst oavsätt hur du ser ut och beter dig med.
Jag kan gå till mig själv, jag gillar inte krogen men jag gillar att skriva mail. Det är inte helt omöjligt att någon flicka, skulle vara lika dan.
Citera
2005-09-30, 21:32
Medlem
iommis avatar
alternativt så går man fram och pratar med den tjejjen man är intresserad av, på krogen, i affären eller på gatan. så kan det bli av.
Citera
2005-10-01, 09:25
Bannlyst
Jag har en bekant som har jobbat på en av dom där sidorna. Han har berättat att nästan alla annonser där kvinnor söker men är påhittade. (alltså inga kvinnor har skrivit dom) och dom som har bilder är tagna från amatörsidor i tex USA. så så ligger det till med det. Dom som tror nåt annat är totalt blåsta!!!
Citera
2005-10-01, 09:28
Bannlyst
Måste bara tillägga varför dom gör så.Inga kvinnor = inga kåta herrar på sidan. Finns ju som sagt dom mer trögfattade här inne så lika bra att nämna orsaken
Citera
2005-10-01, 12:30
Medlem
jag tror att det är som någon tidigare skrev att det är två sorters tjejer som annonserar på tex knullkontakt
1. gamla feta kärringar
2 horor

fast jag tror att det finns en tredje som är sann också. det är väldigt många annonser där faktiskt snygga unga tjejer söker killar, men dom har alltid då kravet att killen ska ha en jättekuk. typ minst 24cm eller nått sånt. dessa annonser tvivlar jag inte på att dom är sanna för man får nog dra hem jävligt många killar från krogen innan man hittar en som har 25cm kuk. då är det ju lättare att annonsera på knullkontakt eller liknande sida.
Citera
2007-08-07, 12:46
Medlem
falska annonser i Knullkontakten

Citat:
Ursprungligen postat av swe_dick
Av de 1482 "kvinnor" som söker män, är väl 741 tonårskillar.

De flesta 'jag-är-kåt-kvinna' annonser är från killar/män/runkare + knullkontaktens mod själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in