Flashback bygger pepparkakshus!
2005-09-29, 12:03
Medlem
InkoPinkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pawn The Silver
På vildwebben.se så är det omöjligt att missa!
Å andra sidan så luktar det ÖB lång väg, ingen vidare klass på damerna där.
Å andra sidan så drar ju inte de heller någon högvinst direkt....

Vill man ragga på arbetslösa singelmammor från Ludvika och annat white-trash är Vildawebben bra!

För lite mer vettiga tjejer rekommenderas som sagt Spray Date...
Citera
2005-09-29, 12:29
Medlem
calle555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InkoPinko
För lite mer vettiga tjejer rekommenderas som sagt Spray Date.
Den kommentaren tackar vi för då jag är gift med en.

Jag måste också tillägga att communities tillkomna för HELT andra saker än dating ofta är bra ställen att träffas. Exempel på sådana är Shortcut (karriärsforum) och AlltomTV, det senare i folkmun känt som knullgillet.
Citera
2005-09-29, 12:39
Bannlyst
Kan någon ge en enda anledning varför en tjej som ser OK ut skulle skriva in sig på en sådan sida? Varför bemöda sig med att bli medlem, svara på annonser/skriva en, uppdatera, konversera på msn eller liknande, skicka massa mail, prata i telefon, träffas för ett knulla när hon i stället kan gå till närmaste bar, beställa en drink och få 10 erbjudanden från knulldugliga killar på en kväll? Säkerligen kan du hitta en kåt, finnig, svettig tjej på 200 kg men det kan du göra i vilken bar som helst oavsätt hur du ser ut och beter dig med.
Citera
2005-09-29, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike_the_snake
De flesta är antagligen asociala, fula och helt oförmögna att ha någon form av sex, så NEJ de hittar ingen att "göka" med! Men annonsera går ju...

varför måste alltid nån jäffla clown lägga en sån dum komentar när du inte vet ett jävla skit om hur många kvinnor jag har träffat via kontaktsidor.. och jag är långt ifår associal .. jag förstår att du inte får nå napp med den attityden ..
inget illa menat men ta reda på fakta..
MVH / BIG Cray-C
Citera
2005-09-29, 13:28
Medlem
sc0ttys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cray-c
varför måste alltid nån jäffla clown lägga en sån dum komentar när du inte vet ett jävla skit om hur många kvinnor jag har träffat via kontaktsidor.. och jag är långt ifår associal .. jag förstår att du inte får nå napp med den attityden ..
inget illa menat men ta reda på fakta..
MVH / BIG Cray-C
Med såna där silkeslena formuleringar är det no wonder att du går hem på kontaktsidor.

Jag har aldrig hållit på med såna här prylar själv. Via communities har jag förvisso kommit i kontakt med några unga damer, men jag har inte några sex-ambitioner, och jag tvivlar på att de som kontaktat mig har sådana baktankar.
Citera
2005-09-29, 13:35
Medlem
NoTruces avatar
Det är helt jävla omöjligt att få jufsa om man är kille. Är man tjej är det bara att sträcka ut handen. Något förenklat, men that's the law of the land.
Citera
2005-09-29, 13:46
Medlem
kurrecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Det är helt jävla omöjligt att få jufsa om man är kille. Är man tjej är det bara att sträcka ut handen. Något förenklat, men that's the law of the land.

Inte då. Är man bara lite listig och beräknande går det alldeles utmärkt att få jufsa, både med tjejer från nätet och de man träffar konventionellt.
Tycker förövrigt att det är mycket enkelt att få napp via nätet, speciellt med yngre tjejer, ja i laglig ålder, och även de som hunnit mogna så att säga.
Citera
2005-09-29, 13:48
Medlem
Jag tänkte dra en rövare och skicka iväg säg 10 mail och se om det blir några svar, om inte annat för att se om det fungerar.
Känns dock som ett långskott med stor risk för att få en fet slyna på halsen med lite otur.
Wish me luck!

//LW
Citera
2005-09-29, 17:01
Medlem
swe_dicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FireRaiser
Tror det är väldigt svårt att få kontakt via Knullkontakt, i alla fall för oss män som söker kvinnor. Jag menar, det är 61176 stycken män som söker kvinnor, 12796 män som söker män, 3110 kvinnor som söker kvinnor, samt 1482 stycken kvinnor som söker män. Givande?

Av de 1482 "kvinnor" som söker män, är väl 741 tonårskillar.
Citera
2005-09-29, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InkoPinko
Kan intyga att Spray Date inte heller är det sämsta stället att hitta lite casual sex...

Så sant, så sant.
Men då gäller det att pejla in de som kan tänka sig lite sex och skilja dem från alla som enbart vill ha seriösa kärleksförhållanden och på sin höjd kan tänka sig lite försiktigt mys i soffan första kvällen...
Citera
2005-09-29, 21:48
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrec
Inte då. Är man bara lite listig och beräknande går det alldeles utmärkt att få jufsa, både med tjejer från nätet och de man träffar konventionellt.
Tycker förövrigt att det är mycket enkelt att få napp via nätet, speciellt med yngre tjejer, ja i laglig ålder, och även de som hunnit mogna så att säga.

Då får du gärna komma med lite tips.
Citera
2005-09-29, 22:06
Medlem
Lorelais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Då får du gärna komma med lite tips.

Han tycker att det är okey att sätta på brudar som har däckat.
Jag tycker du ska inhämta råd av någon annan än kurrec.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in