2015-02-20, 17:03
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fri
Din lurade lilla slav!
Din skatteparasiterande analfabetknug gör allt han kan för att maximera den monokulturella massinvandringen av militanta islamister till Sverige. Han hittar t.o.m. på lögner om att de inte alls bor här. Allt för att lura korkade idiotslavar som du. När du har lägre IQ än knugen, då bör en varningsklocka ringa även inuti ditt huvud.
Nja, ta nu inte i så du spricker. Det var ju ett helt vettigt uttalande. Om han nu inte står för det egentligen är ju en annan femma. Om man vill klaga på personer som vill islamisera Sverige (oavsett om de är öppna eller ej med det) så föreslår jag i stort sett vilken annan valfri politiker, journalist eller annan opinionsbildare som helst före kungen. Detsamma gäller förövrigt skatteparasiterandet. D.v.s. klaga på i stort sett valfri blablabla... om detta innan man klagar på att kungen stjäl ens pengar.
Citera
2015-02-20, 17:10
Medlem
Fris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Nja, ta nu inte i så du spricker. Det var ju ett helt vettigt uttalande.
Förutom att det är felaktigt i sak!
De flesta asylsökande i EU anländer till Grekland och Italien, men hamnar sedan i Sverige. I motsats till vad din knug ljuger för dig i TV.
Citera
2015-02-20, 17:11
Medlem
*Väntar spänt på att republikanerna går till motattack*
Citera
2015-02-20, 17:11
Medlem
sparvsylts avatar
Detta satte verkligen stjärnan på en redan skön politisk vecka där jag har satt 2-3 rö'strumpor på plats angående invandringspolitiken. Samt har jag förespråkat om varför vi borde återgå till monarki. Då kommer Carl Gustaf och höjer ribban något enormt.

Länge leve Sveriges beskyddare, Carl XVI Gustaf
Citera
2015-02-20, 17:20
Medlem
Under---18s avatar
Haha folk som tror att kungen är emot invandring. Läs vad han har sagt så förstår ni att han är precis som alla andra, tycker om invandringen
Citera
2015-02-20, 17:21
Medlem
Anusiktets avatar
Kungen förklarar sig i Expressen
Citat:
Kungen sa tidigare i dag apropå flykt över Medelhavet tack och lov att inte alla kommer till Sverige, hur menade kungen då?

– Det vet jag inte ärligt talat.

Att de sprids i Europa?

– Nej, ja jo för de är ju sådana jätte… 100 000-tals, att många använder ju bara Italien som ett slags transitland. Vi har ju 80 000 asylsökande i Sverige. Vi tar ju emot ganska många, men Europa är stort som sagt.

http://unvis.it/www.expressen.se/nyheter/kungen-uttalade-sig-om-flyktingstrommar/
Citera
2015-02-20, 17:32
Medlem
Linebacker2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzur
Kanske vi borde ha haft kvar enväldet trots allt.

Verkar så. Kungen försa sig givetvis, men det är befriande när folk gör det och avslöjar sina innersta tankar.

Kungen - allt är förlåtet om du står upp på svenskarnas sida mot politikerna. Du kommer att bli en legend.
Citera
2015-02-20, 17:34
Medlem
FlabbeMcFloppys avatar
Förmodligen talade han innan han tänkte. Se bara på bortförklaringen ovan. Mhm, jag har aldrig varit en vän till kungahuset. Blir till att omvärdera. Hur många nya svenskar uppvaktar egentligen kungafamiljen vid födelsedagar och högtider Han ser nog med egna ögon att nysvenskar helt saknar intresse. När svensken blir till minoritet åker kungafamiljen ut, likt kungafamiljen i Frankrike.
Citera
2015-02-20, 17:39
Medlem
Vet inte hur jag skall kunna sluta skratta. Kungens apanage uppväger alla hans underhållande kommentarer under hans regeringsår. Man vet ju inte om det, som kommer ur hans mun, är åsiktsförmedling, som maskerats i den oavsiktliga naivitetens namn. Eller kanske är det en form av satir?

Kungen säger det bäst! Länge leve hans majestät!
Citera
2015-02-20, 17:47
Medlem
knullklassons avatar
Att uttala sig om flyktingströmmar bör man inte göra i Sverige som offentlig person - och absolut inte på ett negativt sätt. Jag ser ingen annan utväg på det här klavertrampet än att giljotinen dras fram på Stortorget i Gamla stan.

Konungen är död – leve konungen!
Citera
2015-02-20, 17:53
Medlem
zickans avatar
Har väntat på att kyrkan eller kungen skulle ta chansen att representera de med lite mer konservativa* värderingar. Kanske kungen blir hjälte på cupen!

*konservativ som i icke medlem i konformisternas PK-religion.
Citera
2015-02-20, 18:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anusiktet
Oförsiktigt eller OK uttalande i dagens debattklimat?

Kommer han att tvingas abdikera eller får han bara en uppsträckning från media?

Älskar våran kung låt han styra hela Sverige så vi kan få känna oss svenska igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in