• 6
  • 7
2015-03-05, 23:43
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skynetsnemesis
Ja jag är road än så länge för du går från klarhet till klarhet
Du är inte särskilt duktig på nånting förutom att vara dryg. Så hmm arbetsledare på Samhall?

Testa att läsa dina egna inlägg om du vill veta vad dryg är.

Nu glömde jag ju bort din diagnos en sekund där.

Då ska vi se vad du kan göra. Fas 3 kanske?

Roligt att du försöker få mig att framstå som ett psykfall på Samhall så är du tio gånger värre själv.
Senast redigerad av Bbobi 2015-03-05 kl. 23:47.
Citera
2015-03-05, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Testa att läsa dina egna inlägg om du vill veta vad dryg är.

Nu glömde jag ju bort din diagnos en sekund där.

Då ska vi se vad du kan göra. Fas 3 kanske?
Jo jag vet att du inte var ensam om att vara dryg i alla inlägg, skrev det i ett tidigare inlägg. Och där bevisade du att du har svårt med läsförståelsen.

Taskigt minne? Är du alkis? Nä nu blir det nästan för elakt om det visar sig att jag har rätt...
Citera
2015-03-05, 23:51
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Jo jag vet att du inte var ensam om att vara dryg i alla inlägg, skrev det i ett tidigare inlägg. Och där bevisade du att du har svårt med läsförståelsen.

Taskigt minne? Är du alkis? Nä nu blir det nästan för elakt om det visar sig att jag har rätt...

Du svamlar iväg rätt mycket i dina inlägg. Jag sa inget om att andra var dryga utan att du var det. Hur är det med förståelsen själv?

Får man fråga vad du vill få ut? Vad du än skriver så är jag glad att jag inte är du. Tror du i din outvecklade hjärna att nån bryr sig om dig? Fas 3 i mammas källare var rätt alltså.
Citera
2015-03-05, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Du svamlar iväg rätt mycket i dina inlägg. Jag sa inget om att andra var dryga utan att du var det. Hur är det med förståelsen själv?

Får man fråga vad du vill få ut? Vad du än skriver så är jag glad att jag inte är du. Tror du i din outvecklade hjärna att nån bryr sig om dig? Fas 3 i mammas källare var rätt alltså.
För guds skull Rainman! Testa att läsa, tolka och förstå vad det är andra faktiskt skriver.

Läs det jag skrev till dig förut, förresten läs genom hela tråden. Gör det 7-8 ggr per kväll ett par år så kanske saker och ting faller på plats.

Du har all information att tolka in, istället för att försöka vinna diskussionen över mig så kan du lägga ner försöket och återgå till ditt vanliga liv.

Jag verkade däremot ha träffat en öm punkt både vad gäller Samhall och dina mentala problem
Citera
2015-03-06, 00:03
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
För guds skull Rainman! Testa att läsa, tolka och förstå vad det är andra faktiskt skriver.

Läs det jag skrev till dig förut, förresten läs genom hela tråden. Gör det 7-8 ggr per kväll ett par år så kanske saker och ting faller på plats.

Du har all information att tolka in, istället för att försöka vinna diskussionen över mig så kan du lägga ner försöket och återgå till ditt vanliga liv.

Jag verkade däremot ha träffat en öm punkt både vad gäller Samhall och dina mentala problem

Nån öm punkt träffade du inte.

Men om du vill tro det för att få ditt tragiska liv att verka lite bättre så får du väl tro det då. För din skull.

Något mer du vill?
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in