2019-08-13, 19:10
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demotrams
Hur är det fatt med läsförståelsen? Samma skapare som skapade dig av en droppe säd, samma skapare som har skapat alla haven, frukterna, grönsakerna som har smaksatt de, försett de med färger, former och storlek, vitaminer och mineraler. Ja, samma skapare som gett dig ett medvetande, gett dig förmågan att skilja mellan rätt och fel, rättvisa, godhet och ondska. Tror du i din villfarelse att du är lämnad att göra vad du har lust till, yttra vad du har lust till utan att ta ansvar för det? Icke!
Det dör är inget bevis, det är en predikan.
Citera
2019-08-13, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyKlasson
Det dör är inget bevis, det är en predikan.

Det är något som alla med förstånd ska förstå. Nåt du saknar.
Citera
2019-08-13, 19:14
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Det är något som alla med förstånd ska förstå. Nåt du saknar.
Det finns inget att förstå angående dina påståenden.
Citera
2019-08-13, 19:16
Medlem
Citat:
Det finns inget att förstå angående dina påståenden.
Jag kräver inte av dig att förstå det efetrsom du har visat att du saknar förstånd.
Citera
2019-08-13, 19:23
Medlem
Citat:
Vem eller vilka var detta riktade till? Du vill att andra ska använda sitt förstånd när du själv saknar förstånd? utan att skämmas? Besvara mitt senaste inlägg till dig om du har ett förstånd.
Vilket inlägg?

Så här är det. Du är stenkorkad. Detta säger jag inte för att förolämpa dig, utan för att konstatera fakta. Dina inlägg är på lågstadienivå, du för långa diskussioner trota att du helt saknar argument, det enda du har att komma med är förolämpningar. Du tycker att alla andra är idioter för att de helt enkelt inte bara tror dig på ditt ord och accepterar allt du säger, vilket ärligt talat är småbarns-mentalitet.

Att du är så korkad är en av orsakerna till din tro på Gud.
Citera
2019-08-13, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Vilket inlägg?

Så här är det. Du är stenkorkad. Detta säger jag inte för att förolämpa dig, utan för att konstatera fakta. Dina inlägg är på lågstadienivå, du för långa diskussioner trota att du helt saknar argument, det enda du har att komma med är förolämpningar. Du tycker att alla andra är idioter för att de helt enkelt inte bara tror dig på ditt ord och accepterar allt du säger, vilket ärligt talat är småbarns-mentalitet.

Att du är så korkad är en av orsakerna till din tro på Gud.

Gul groda, du är en gul åsna. Så här är det. Du är stenkorkad. Detta säger jag inte för att förolämpa dig, utan för att konstatera fakta. Dina inlägg är på lågstadienivå, du för långa diskussioner trots att du helt saknar argument, det enda du har att komma med är förolämpningar. Du tycker att alla andra är idioter för att de helt enkelt inte bara tror dig på ditt ord och accepterar allt du säger, vilket ärligt talat är småbarns-mentalitet.

Att du är så korkad är en av orsakerna till din förnekelse på Gud.
Citera
2019-08-13, 19:58
Medlem
Citat:
Gul groda, du är en gul åsna. Så här är det. Du är stenkorkad. Detta säger jag inte för att förolämpa dig, utan för att konstatera fakta. Dina inlägg är på lågstadienivå, du för långa diskussioner trots att du helt saknar argument, det enda du har att komma med är förolämpningar. Du tycker att alla andra är idioter för att de helt enkelt inte bara tror dig på ditt ord och accepterar allt du säger, vilket ärligt talat är småbarns-mentalitet.

Att du är så korkad är en av orsakerna till din förnekelse på Gud.
Som sagt, småbarnsmentalitet. Jag har en treårig släkting som också gillar att härmas. Tack för att du bevisar min poäng.
Citera
2019-08-13, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Som sagt, småbarnsmentalitet. Jag har en treårig släkting som också gillar att härmas. Tack för att du bevisar min poäng.

Som sagt, småbarnsmentalitet. Jag har 2 treårig släkting som också gillar att härmas. Tråkigt för dig för att du bevisar min poäng.
Citera
2019-08-13, 20:11
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Jag kräver inte av dig att förstå det efetrsom du har visat att du saknar förstånd.
Du kan givetvis inte kräva något som inte finns (något att förstå, i det här fallet).
Citera
2019-08-13, 20:12
Medlem
Citat:
Du kan givetvis inte kräva något som inte finns (något att förstå, i det här fallet).
Kan den blinda jämföras med den seende? Du är blind. Att du inte ser att nåt finns innebär inte att saken i sig i icke-existerande utan bara att du inte ser den eftersom du är blind.
Citera
2019-08-13, 20:17
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Kan den blinda jämföras med den seende? Du är blind. Att du inte ser att nåt finns innebär inte att saken i sig i icke-existerande utan bara att du inte ser den eftersom du är blind.
Eller så finns inget att se angående ditt påstående.
Att du påstår att något finns innebär inte att saken finns.
Citera
2019-08-13, 20:45
Medlem
Citat:
Eller så finns inget att se angående ditt påstående.
Att du påstår att något finns innebär inte att saken finns.
Att du inte ser det är på grund av att du är blind. Jag påstår inte att nåt finns som inte finns. Jag påstår att du och alla andra ska betrakta verkligheten och se vad som finns i den och baserad på detta se vad som finns och inte finns. Du gör inte detta. Börja med att titta på skräckfilmer för det är vad du kommer att uppleva mångfaldigat värre när du möter din skapare som du förnekar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in