2015-02-16, 22:48
Medlem
Hej gott folk!

Jag behöver er hjälp. Er kunskap samt några handlingar.

Skulle vara evigt tacksam ifall ni kan sprida klarhet i detta åt mig, det är nämligen så att jag försöker sätta över pengar till mitt Skrill konto, men får det inte att funka riktigt. Skulle gärna be ifall nån annan kan få det att funka så jag vet om det är bara jag? Det skulle isåfall ta 2min och du registrerar ett konto på www.skrill.com med svenskt ip och sedan väljer sverige som land, hitta på ett namn bara. Sen tryck på knappen "upload" och tryck sedan "Trystly" och välj sedan en valfri summa mellan 1000 - 24000 kr. Får du fram ett felmeddelade efter det eller kommer du vidare? Jag kommer nämligen inte längre än så här. Det har funkat förut för mig men inte sen 4-5 dagar tillbaka.

Ber alltså inte nån att betala nått eller skriva in några känsliga uppgifter överhuvudtaget, vill bara veta ifall det inte går för nån eller om det är bara jag?

Och om det är nån som är mer kunnig inom ämnet så hjälp mig att förstå varför det inte funkar för just mig, jag skulle uppskatta detta enormt!!!

Admin får gärna flytta denna tråd ifall den är felplacerad!

Tack på förhand!
Senast redigerad av txtlist 2015-02-16 kl. 22:52.
Citera
2015-02-17, 00:56
Medlem
hasenfrasens avatar
http://en.wikipedia.org/wiki/Skrill säger, citat: "Skrill has a very poor reputation with fraudulent behaviour". Välj ett annat företag att göra business med.
Citera
2015-02-17, 17:23
Moderator
MondoBizarros avatar
Övriga dator- och IT-diskussioner --> Privatekonomi
/Moderator
Citera
2015-02-20, 02:45
Medlem
Bump!

Skulle någon kunna skapa ett konto och prova om det går kan betala en slant för detta om det är tillåtet såklart.

Tack på förhand!
Citera
2015-02-20, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Övriga dator- och IT-diskussioner --> Privatekonomi
/Moderator
Här håller jag ju inte riktigt med. Det är ju definitivt en IT-fråga, hans fråga har ju inget med ekonomi att göra?
Citera
2015-02-20, 07:53
Medlem
Skapade ett konto och satte in minimikravet, det var inga konstigheter med mitt trustly iaf...

Citat:
Ursprungligen postat av txtlist
Bump!

Skulle någon kunna skapa ett konto och prova om det går kan betala en slant för detta om det är tillåtet såklart.

Tack på förhand!
Citera
2015-02-20, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasenfrasen
http://en.wikipedia.org/wiki/Skrill säger, citat: "Skrill has a very poor reputation with fraudulent behaviour". Välj ett annat företag att göra business med.

Rent funktionellt har jag aldrig haft problem med dem. Däremot är de väl inte helt tydliga med att tala hur höga avgifterna är.
Citera
2015-02-20, 13:54
Medlem
Citat:

Funkade utmärkt för mig för några dagar sedan men sist behövde jag verifiera kontot genom att skriva in ett mobilnummer. Jag har Comviq kontantkort och det funkade fint. Kan du ha missat att skriva in ditt mobilnummer så du inte fick koden?
Citera
2015-02-20, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merdon
Funkade utmärkt för mig för några dagar sedan men sist behövde jag verifiera kontot genom att skriva in ett mobilnummer. Jag har Comviq kontantkort och det funkade fint. Kan du ha missat att skriva in ditt mobilnummer så du inte fick koden?

Behöver inte verifiera mobilnummer. Däremot är det mejlen du kanske menar?
Citera
2015-02-21, 09:21
Medlem
Citat:
Behöver inte verifiera mobilnummer. Däremot är det mejlen du kanske menar?

Nej, först mailen hos skrill, sen ibland mobilnummer hos trustly. Vad står det att det är för fel då?
Citera
2015-02-24, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merdon
Nej, först mailen hos skrill, sen ibland mobilnummer hos trustly. Vad står det att det är för fel då?

Har du verifierat konto?
Kan du ladda upp 17000kr? Funkar inte här.
Senast redigerad av txtlist 2015-02-24 kl. 03:25. Anledning: Tillägg
Citera
2015-02-24, 12:06
Medlem
Citat:
Har du verifierat konto?
Kan du ladda upp 17000kr? Funkar inte här.

Verkar vara nåt temporärt strul med skrill, testade först med 17000 och fick ett fel, sen provade jag igen lite senare och då fick jag upp trustly
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in