2015-02-16, 21:05
Medlem
Så har då ännu en hycklare bestämt sig för att starta asylboende, denna gång i Kils kommun, en bit utanför tätorten.

Jörgen Broo är enligt utsago känd för att ogilla utlänningar, men likt Bert Karlsson är han inte omöjlig att diskutera med om utfallet är honom till gagn.

Vad jag har förstått finns det en diger lista med Jörgens eskapader, men då jag inte känner till honom så tänkte jag att vi skulle diskutera honom och hans förehavanden då det bör komma allmänheten till kännedom om vad det är för person som nu ska välkomna outredda asylanter till ett boende i anslutning till en låg- och mellanstadieskola.

Så, vad vet vi om honom?
Citera
2015-02-16, 21:07
Medlem
Reevess avatar
Det är enbart smart av en person att starta boende, inflödet sker ändå.
Citera
2015-02-16, 21:28
Medlem
På vilket sätt bidrar du till diskussionen?
Jag är inte intresserad av att veta att detta gagnar honom, det vet alla att det gör.

Men är han en lämplig hyresvärd?

Någon som känner till Jörgen Broo och hans bolag J.Broo Fastigheter AB?
Citera
2018-04-05, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noctorn
Så har då ännu en hycklare bestämt sig för att starta asylboende, denna gång i Kils kommun, en bit utanför tätorten.

Jörgen Broo är enligt utsago känd för att ogilla utlänningar, men likt Bert Karlsson är han inte omöjlig att diskutera med om utfallet är honom till gagn.

Vad jag har förstått finns det en diger lista med Jörgens eskapader, men då jag inte känner till honom så tänkte jag att vi skulle diskutera honom och hans förehavanden då det bör komma allmänheten till kännedom om vad det är för person som nu ska välkomna outredda asylanter till ett boende i anslutning till en låg- och mellanstadieskola.

Så, vad vet vi om honom?

Har du fått fram något smaskigt? 😊
Lär väl finnas både de ena o andra, en o annan grov misshandel bland annat...
Citera
2018-12-31, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noctorn
På vilket sätt bidrar du till diskussionen?
Jag är inte intresserad av att veta att detta gagnar honom, det vet alla att det gör.

Men är han en lämplig hyresvärd?

Någon som känner till Jörgen Broo och hans bolag J.Broo Fastigheter AB?

Sen på bollen, men nej, någon lämplig hyresvärd tror jag inte han är, det stod om honom i nwt för några år sen om hur han struntade i att fixa värmen i nån av sina lägenheter i fagerås, så det var nån stackars gammal gubbe som fick bo i en kall lägenhet hela vintern.

I Kil är han väl känd för att han alltid körde på fyllan förr och pajade sina dyra bilar.
Det, och att han var en av dom som välte alla röda busskurer dom åkte förbi, så att kurerna fick fästas i marken till slut.

Nu för tiden vet jag inte hur han är, men det är väl inte superlängesen han var med och dängde en mycket yngre kille tillsammans med några andra tuffingar, i killens lägenhet. Nåt svartsjukedrama tror jag, om jag inte minns helt fel.
Citera
2019-08-27, 15:35
Medlem
vi är iallafall tacksamma som har honom som hyresvärd. nu har vi iallafall tak över huvudet. TACK JÖRGEN❤️

Hälsningar pålsson, Lindqvist, roxhed
Citera
2020-01-14, 13:20
Medlem
Hönapönas avatar
Hem & Hyra skriver om Jörgen Broo:

Hyresvärden dumpade deras saker i skogen
Tomas såg en bild på Facebook med saker utslängda i en skog. Det var hans, sambons och barnens saker från lägenheten. Nu har de polisanmält sin tidigare hyresvärd som de misstänker har gått in och tagit sakerna.

https://www.hemhyra.se/nyheter/hyresvarden-dumpade-deras-saker-skogen/
Citera
2020-01-14, 13:21
Medlem
Bartbags avatar
Är igång igen.
https://www.hemhyra.se/nyheter/hyresvarden-dumpade-deras-saker-skogen/?fbclid=IwAR3wlm2KQUaKlRdP5ZVnrbG5w-zC4q8YVBEc1271DXWJ_25n4fDkayLRtoA

Heter numera Jörgen T*n*n *=a
Citera
2022-09-16, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragonNighthawk
Har du fått fram något smaskigt? 😊
Lär väl finnas både de ena o andra, en o annan grov misshandel bland annat...

Nog för att detta blir ett några år gammalt svar. Men han är inte vettig för att vara hyresvärd. Han blev topp fyra på Sveriges värsta hyresvärdar.
Alla hans hus han har förfaller. Svart mögel i badrum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in