2015-02-16, 19:00
Medlem
Kommer ADMIN att ge oss svar ang vad man ska göra? Har pratat med en kompis nu som även han blivit kapad och han sitter just nu med otrolig ångest, jobbet kommer ryka med det samma och även hustrun...

Är nyfiken på alla självmord detta kommer att bidra med

Hade vart intressant om man kunde få svar på Ifall FB planerar att göra något/håller på att göra något eller om man helt enkelt inte kommer bry sig?
Citera
2015-02-16, 19:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Problemet är att bevisa något. Gör man detta kanske polisen lyfter på arslet för att göra något vettigt för ovanlighets skull. Över 40000 brottsoffer borde inte kunna ignoreras när det gäller ett och samma brott.

Appropå lyfta arslet så säger den här snubben att det är bättre att RG bevisar för Flashback att de verkligen har en lista, istället för att göra något själv åt saken.

Nu blev det Flashback själva som bevisade att Flashbacks lista stulits.

Man kunde tycka att någon liten reklammiljon kunde använts för det jobb som tog .Chloe någon vecka att filura ut nu. Och i tid gått genom listorna och varskott användare som reggat med uppenbara säkerhetsrisker ?

Eller tom maskat av dessa användare i trådarna ?!

Väl skött - my ass...huvudet i sanden bara - fan det är lösningen det !
Senast redigerad av Fnurra-pa-traden 2015-02-16 kl. 20:00.
Citera
2015-02-16, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av koriakus
Kommer ADMIN att ge oss svar ang vad man ska göra? Har pratat med en kompis nu som även han blivit kapad och han sitter just nu med otrolig ångest, jobbet kommer ryka med det samma och även hustrun...

Är nyfiken på alla självmord detta kommer att bidra med

Hade vart intressant om man kunde få svar på Ifall FB planerar att göra något/håller på att göra något eller om man helt enkelt inte kommer bry sig?
Jag tror att det är det här som oroar de flesta. Inte att man sagt nåt som journalisterna inte gillar eller näthatat utan för att man avslöjat privata saker om en själv.
Citera
2015-02-16, 19:14
Medlem
F4123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av When6Loves9
Ge dej nu! Så farligt är det inte haha.

Du vet absolut ingenting om mig. Du vet inte hur jag har det. Du vet inte vilka risker som jag utsätts för om den infon kommer ut. Idiot!

Nu ber jag er, snälla admins, snälla snälla snälla. Hjälp mig och alla andra!
Citera
2015-02-16, 19:15
Medlem
wilmingtons avatar
Vad menas med att lösenorden är saltade?
Citera
2015-02-16, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wilmington
Vad menas med att lösenorden är saltade?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Salt_%28kryptografi%29
Citera
2015-02-16, 19:27
Medlem
Putlers avatar
Vad fick Admin att ändra uppfattning så plötsligt? Man har ju envist hävdat att researchgruppen inte hade någon dump.
Citera
2015-02-16, 19:28
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F4123
Snälla låt oss gamla användare ta bort våra gamla konton...

Uppriktigt, jag ber er.

Jag är en av dem som inte kommer överleva om mitt konto kommer ut. Menar allvar alltså...

Hela mitt liv är ett helvete redan och det här vara bara kronan på verket som kommer sänka mig för gott. Har mått illa som fan sedan läckan kom ut.

Använd din kraft och energi till vedergällning istället, om nu dina värsta farhågor skulle besannas.
Citera
2015-02-16, 19:28
Medlem
Klappars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F4123
Snälla låt oss gamla användare ta bort våra gamla konton...

Uppriktigt, jag ber er.

Jag är en av dem som inte kommer överleva om mitt konto kommer ut. Menar allvar alltså...

Hela mitt liv är ett helvete redan och det här vara bara kronan på verket som kommer sänka mig för gott. Har mått illa som fan sedan läckan kom ut.

Ditt konto är skapat för en månad sen, på vilket sätt är du en gammal användare?
Citera
2015-02-16, 19:31
Medlem
idiamin2s avatar
Bra gort Admin. Men går det inte stänga alla gamla trådar om deme oskrivna i i över 1 år o arkivera dem o göra så bara dem som är medlemmar här kan läsa dem o ta bort meilen till dem
Citera
2015-02-16, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reellfantasi
Om du inte har skrivit något rasistiskt är det lugnt.

Hur kan du säga så?

Om det kommer ut en fil för allmän beskådan där rader i stil med:
förnamn, efternamn, personnummer, användarnamn.
Så kommer läckan för det första, få oerhörd stor publicitet och alla nära och kära kommer såklart, nyfikna som vi är, köra ctrl+f på 'alla vi känner'.

Inte för att jag personligen bryr mig (om andras liv) men att möjligheten finns gör mig mörkrädd.
Att arbetsgivare googlar på eventuella arbetstagare är ju inte helt ovanligt gissar jag.

Om admin maskar gamla rader äldre än 2007 (dumpen) som håller data om användarnamnet så kommer informationen inte att finnas tillgänglig via google, ex om man söker på: "användarnamn" site:www.flashback.org så antar jag(?) att man inte kommer att få några träffar i det givna tidsspannet.
Citera
2015-02-16, 19:36
Medlem
Nicke08s avatar
Finns det ett enda bevis på att Flashback är hackat?
Det som PK-journalisterna släppt som avslöjande reportage är helt ihåliga om man tittar närmare på innehållet.

Den s.k läkaren får sitta med luva och förvrängd röst?!
I liknande fall där "rasister" avslöjats har de minsann inte mörkats ett enda dugg. Att reportern meddelar: "På grund av läkarens familj och arbete har vi lovat honom full anonymitet". Detta har inte skett förr när rasister "avslöjats".

Det är något som inte stämmer.

PK-media kör med skrämseltaktik och vill få makthavare som hatat förr i tiden att avslöja sig själva. Journalisterna försöker röka ut skrämda personer som idag sitter på viktiga poster och kan falla djupt om de avslöjas som rasist.

De som hängts ut redan är enbart ett hjälpmedel för PK-media att skrämma makthavare som nu är under luppen.

Flashback blir ett större hot mot PK-media för var dag som går. FB växer medan PK-flocken tappar fler och fler konsumenter. Ytterhögern tuffar på som tåget. PK-flocken måste agera.

Msm har prövat alla metoder. Demonisering, fördömanden, smutskastning, mytbildning, lagförslag, locket-på och allt möjligt. Vi kan inte stoppas.

Nu gör msm en kraftansträngning genom detta vapenskrammel och försöker söndra Flashback i dess innersta-anonymiteten.

Det som dock sker, är nu att allmänheten börjar få upp ögonen för vad som händer i landet. Detta att innerstadsjournalister hänger ut privatpersoner kommer att bli deras eget fall. De gräver sin egen grop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in