2005-09-27, 21:32
Medlem
instants avatar
Fick idag ett mail från sidan Ordspel.se, en sida där man kan spela alfapet för pengar, i mailet stod mitt användarnamn och lösenord. Förvånande nog var det ett lösenord som min kompis brukade använda, samt ett användarnamn som han brukade regga mig med.

Någon som vet om detta är en seriös sida? Fick nämligen 18 kr att spela för.
Själv litar jag inte alls på dem.
Citera
2005-09-27, 21:56
Medlem
mankers avatar
poker, spel och dobbel kanske?
Citera
2005-09-27, 23:26
Medlem
instants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manker
poker, spel och dobbel kanske?

Oj, ursäkta, självklart ^^
Är lite trött...
Citera
2005-10-04, 19:49
Medlem
u_n_mes avatar
Ja det är en seriös sida.. Jag har inte själv betalat in pengar för att spela men när sidan startade så spelade jag en del där för att det inte kostade pengar men slutade när man var tvungen att betala.
Citera
2005-10-04, 20:11
Medlem
äppelkakas avatar
Säkert folk som fuskar om det är pengar inblandat. Lätt att bygga ett program som ger förslag på massa bra ord ju. Är man seriös låter man programmet ta del av hela spelplanen och räkna ut poäng och hela skiten. Hade inte min mamma tutat i mig att det är fel att fuska så hade jag gjort det själv. =)
Citera
2005-10-05, 00:50
Medlem
Mitt förslag är betapet.com.
Citera
2005-10-05, 01:20
Medlem
god mats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av äppelkaka
Säkert folk som fuskar om det är pengar inblandat. Lätt att bygga ett program som ger förslag på massa bra ord ju. Är man seriös låter man programmet ta del av hela spelplanen och räkna ut poäng och hela skiten. Hade inte min mamma tutat i mig att det är fel att fuska så hade jag gjort det själv. =)
Jag är inte 100, men jag tror inte man spelar om pengar, utan om poäng, och att betalningen bara är en mindre summa för själva tjänsten.
Citera
2005-10-05, 16:55
Medlem
u_n_mes avatar
ja man spelar bara om "äran" och pengarna är för att få tillgång till spelet..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in