Flashback bygger pepparkakshus!
2005-09-27, 20:10
Medlem
Webcamshower

Undrar om man kan vara helt anonym när man säljer webcamshower eller om man måste uppge sitt kontonummer på banken (som då kan spåras till ens person)...??

Hur fungerar paynova?

Mvh
Angelina
Citera
2005-09-27, 20:16
Bannlyst
Paynova funkar väl så att du kopplar det till ditt bankkonto och sedan får du "som ett nytt konto" hos paynova som du kan föra över pengar och ta pengar i från. Så att du kan ge utt ditt paynova konstonummer men dom kan inte se vilket banknummer du igentligen har som är kopplat till paynova. Har jag för mig.
Lovar inget.
Citera
2005-09-27, 20:30
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Moderatormeddelande

Jag flyttar denna tråd från E&P till Ekonomi där jag tror att det är lättare att få korrekt svar. Det är iofs möjligt att -Uriel-s svar är helt korrekt.

// Moderatorn

PS. Jag ändrade rubriken på tråden.
Citera
2005-09-28, 16:48
Medlem
jugge68s avatar
annars så är ju payson ganska bra där för man ju över pengar från mailadress till annan mailadress det är ju ganska anonymt....
Citera
2005-09-29, 08:06
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugge68
annars så är ju payson ganska bra där för man ju över pengar från mailadress till annan mailadress det är ju ganska anonymt....

Så är det ju på paynova också. Det enda sändaren/mottagaren ser av varandra är (t ex hot-)mailadressen.
Citera
2005-09-29, 17:10
Medlem
jugge68s avatar
okej det visste jag inte
Citera
2006-09-06, 16:14
Bannlyst
Paynova

Hejsan

En sak som jag har "tänkt" på är att man skulle kunna göra så att ratiomaster styrs till tex. paynova vilket gör att man skulle kunna få ut hur mkt pengar som helst, lite ironi är det i de jag säger men inte så mkt . Är det någon som vet om detta skulle kunna gå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in