2005-09-27, 18:03
  #1
Medlem
Vet ngn om ipren eller dyligt boostar metadon?
Citera
2005-09-27, 22:59
  #2
Medlem
Unbalanceds avatar
Heh, nej det gör det inte...
Citera
2005-09-27, 23:12
  #3
Medlem
Spunkbumbis avatar
ta en banan, nyttigt och rikt på Placebo HCI
Citera
2005-09-27, 23:15
  #4
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spunkbumbi
ta en banan, nyttigt och rikt på Placebo HCI

Onej! Befläcka inte opiatforumet med detta tråkiga skämt, snälla
Citera
2005-09-28, 00:06
  #5
Medlem
Spunkbumbis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomiX
Onej! Befläcka inte opiatforumet med detta tråkiga skämt, snälla

Sorry
Citera
2005-09-28, 02:16
  #6
Medlem
Unbalanceds avatar
Hehehe, spunkbumbis inlägg var ganska kul ändå
Till herr trådskapare; Det du ska ta och göra är att styra fram benzo,
Xanor eller Rohypnol brukade sätta snurr på mina äventyr!
Citera
2005-09-28, 15:33
  #7
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Hehehe, spunkbumbis inlägg var ganska kul ändå
Till herr trådskapare; Det du ska ta och göra är att styra fram benzo,
Xanor eller Rohypnol brukade sätta snurr på mina äventyr!

Jao, ett av få ställen det var måttligt kul, i hallucinogener forumet kan man ju läsa samma skämt om och om igen..

Förresten, man känner inte igen dig längre när du bytt avatar.
Citera
2005-09-28, 22:00
  #8
Medlem
Porrpojkes avatar
Varför behöver du boosta metadon för? Ta lite mer i stället, lägg dig i soffan o njut av att klia näsan o hårbotten...

Panodil sägs ju kunna boosta Tramadolhydroklorid o det stämmer väl till en viss del då dom flesta upplever ruset lite starkare då, men när det gäller metadon är det bara o ta mer o njuta
Citera
2005-09-28, 23:07
  #9
Medlem
RosaBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomiX
Förresten, man känner inte igen dig längre när du bytt avatar.
För att gå lite OT: Jag håller med! Unbalaned är inte samma person med nån tjej som avatar. Det stämmer liksom inte. Ta tillbaka någon av de deprimerande gråa blyertsteckningarna med någon i en luvtröja som döljer ansiktet!
Citera
2005-09-28, 23:49
  #10
Medlem
Unbalanceds avatar
OT:: Heh, förklaringen till avatar bytet är inte mera komplicerat än att
jag har vart på flaskan de senaste dagarna och under fyllan blivit riktigt
sugen efter kvinnlig fägring.. därav bytet och sedan är Kate moss riktigt vacker!
Känner mig inte riktigt lika deprimerad som jag gjorde förr så det kändes
fel med en avatar som lyser grå hopplöshet, ny avatar kommer men kanske
inte lika grå som tidigare

Topic: Jag förstår inte riiktigt meningen med att förstärka effekten av Metta
när man lika gärna kan ta en näve extra piller eller några klunkar extra saft..
Paracetamol, Acetylsalicylsyra, Ibuprofen och liknande tror jag inte har någon
större inverkan på en starkare opioid som metadon som sagt.
Finns ju säkerligen mediciner som ökar metadon halterna när det tas samtidigt
som Metadon men jag står ändå fast vid att ta häldre lite extra Metta!
Citera
2005-09-29, 00:10
  #11
Medlem
Porrpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
OT:: Heh, förklaringen till avatar bytet är inte mera komplicerat än att
jag har vart på flaskan de senaste dagarna och under fyllan blivit riktigt
sugen efter kvinnlig fägring.. därav bytet och sedan är Kate moss riktigt vacker!
Känner mig inte riktigt lika deprimerad som jag gjorde förr så det kändes
fel med en avatar som lyser grå hopplöshet, ny avatar kommer men kanske
inte lika grå som tidigare


OT:Men det känns lite fel att du som kan allt om droger o undervisar oss lärjungar har en kvinna i din avantar...du är ju man min vän, kan du inte byta tillbaka till Finkel i Tratten & Finkel? Det är ju höjden av manlighet
Citera
2007-10-03, 03:37
  #12
Medlem
FarbrorFuls avatar
har ´5mg metadln kvar finns det inget som boostar??
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in