2005-09-27, 17:00
Medlem
SofiaLs avatar
kan inte Trafik och Trafikanter få en egen rubrik? Där alla inlägg som berör trafiken kan pratas om, lagar, högerregler, fartkameror m.m. samt trafikanters beteenden. Sån tråd vore kul tycker jag...
Citera
2005-09-27, 17:02
Bannlyst
Frågan är ju om det finns plats och intresse för det. Frågan kanske är att det skulle bli ganska tunt med trådar i denna gren i så fall. Har väl inte blivit så mycket trådar som skulle passa under det vad jag har märkt.
Citera
2005-09-27, 17:16
Moderator
impieteers avatar
Jag har knappt sett en enda sån tråd. Någon tråd om fortkörning har jag för mig att jag sett, men inte om trafikanter i allmänhet.

Spontant känns det lite tunt. Vad är det admin brukar skriva? "Visa mig 30 aktuella trådar i ämnet så kan vi börja fundera på det."
Citera
2005-09-27, 17:20
Medlem
CodeMANs avatar
Det finns flera forum där sådana frågor kan diskuteras:
- Kriminologi & juridik.
- Politik - Inrikes.

Om man nu enbart vill diskutera trafikfrågor så är det lite svårt att veta hur många som är intresserade av sådana diskussioner.

/Cody
Citera
2005-09-27, 17:22
Medlem
rebbans avatar
Tror inte att det finns så stor efterfrågan på en sån del.
Är rätt intresserad av trafik och dylikt men jag ser inte så många poster och dom som finns funkar bra i andra forumsdelar.
Citera
2005-09-27, 17:58
Medlem
TTKs avatar
Behövs väl knappast någon egen del för det... jag tycker att bilar & fordon täcker in det mesta. Inte enbart fotgängare, men redan fotgängare mot fordon ryms ju där. Vill man diskutera fotgängarvett så passar väl Övrigt för det.
Citera
2005-09-28, 21:07
Medlem
Draugs Hargs avatar
Det är svårt att få det som man själv vill. Minns diskussionen om hurvida RCE skulle bli ett underforum till Programmering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in