2015-02-09, 16:35
Medlem
Undrar således då det var någon som sa åt mig att man kunde banka centralstimulanter med något ämne som heter msm men det kan ha varit msn vilket då skulle vara pinsamt men jag har en burk här märkt MSM 100 organiskt tillskott för hästar, jag är inte ute efter att dryga ut tjacket utan jag har hört i omvägar att det blir lite mer skjuss om man tar det intravenös pulvrett är väldigt kristalligt och fint och har en svag amfetaminlik smak som försvinner fort och sedan knappt ger smak, går det att göra något med detta pulver alls annars eller borde det bara slängas? Jag funderade på att banka 3-FPM med det då mina vänner gillar en redig skjuss iv har det några fördelar näsalt med isf osv

Jag ersätter mig om att jag kan ha lånat fel burk av affären och skämmas lite så hjälp gärna
Citera
2015-02-09, 17:36
Bannlyst
Vissa gör det, men det förkortar rustiden.
Citera
2015-02-09, 18:41
Medlem
Men påslaget ökar av det el?
Citera
2015-02-09, 19:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skunkmeister
Men påslaget ökar av det el?

Det saknar jag förmåga att svara på.
Citera
2015-02-11, 22:38
Medlem
KarlStefanovics avatar
Ät MSM ändå, sjukt bra för leder, senor, skellet o muskler om jag inte är helt fel ute..
Jag tar det själv varje dag och det funkar super!
Men i rus syfte har jag ingen aning.

Sorry för lite OT
Citera
2015-02-19, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skunkmeister
Undrar således då det var någon som sa åt mig att man kunde banka centralstimulanter med något ämne som heter msm men det kan ha varit msn vilket då skulle vara pinsamt men jag har en burk här märkt MSM 100 organiskt tillskott för hästar, jag är inte ute efter att dryga ut tjacket utan jag har hört i omvägar att det blir lite mer skjuss om man tar det intravenös pulvrett är väldigt kristalligt och fint och har en svag amfetaminlik smak som försvinner fort och sedan knappt ger smak, går det att göra något med detta pulver alls annars eller borde det bara slängas? Jag funderade på att banka 3-FPM med det då mina vänner gillar en redig skjuss iv har det några fördelar näsalt med isf osv

Jag ersätter mig om att jag kan ha lånat fel burk av affären och skämmas lite så hjälp gärna
Köp vanlig destropur får butiken funkar utmärkt att banka med, speciellt om du har klet tjack.
Citera
2015-04-05, 07:50
Medlem
Jag har dextropure, och magnesium tabletter och msm, Jag var på jakt efter något man kan banka amfetaminer utan skjuts och ja dextropure är väl rätt okej men mina kunder tar iv så då är isf maltodextrin bättre

Eller kortsagt, jag behöver en billig dospotent blandning som inte är allt för giftig och ger en extrem iv kick, Blandade 3-FPM med IPPD eller vad det stavas och det verkade ändå rätt okej enligt kunderna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in