2015-02-07, 23:07
Medlem
Hej,

Vilka betting-sites skulle ni rekommenderar när det gäller poker Hold`em sit & go 10pers bord?
Senast redigerad av Maharadijan 2015-02-07 kl. 23:10.
Citera
2015-02-07, 23:25
Bannlyst
www.facebook.com sen trycker du på zynga poker
Citera
2015-02-08, 00:52
Medlem
Jag tror att det kan bli svårt att hitta 10 pers bord. Jag tror att de flesta ställen har 9 manna bord.
Men vill du ha en rekommendation om en pokersite att spela sit&go på så skulle jag föreslå svenska spel, dock är deras avgift(rake) för turneringar lite hög. Pokerstars är också bra, men spelarna är överlag bättre där än på andra sajter. Till sist kan jag också rekommendera betson. Där får du tillgång till två olika nätverk att spela på.
Citera
2015-02-08, 02:47
Medlem
10-manna formatet är i princip dött numera, de stora nätverken som ipoker och mpn(microgaming) har övergått till 9-manna, liksom partypoker, de enda 10-manna som är kvar där och som finns på de flesta siter är olika "double-up" varianter.

Svenskaspel har vanliga 10 manna om du är villig att vänta en vecka på att en turre startar...

Jag TROR ongame nätverket har 10-manna, dock ej säker, länge sen jag lirade där de kan ha bytt de med. Trafiken där är dock rätt liten också.

Sen finns nog en del småsajter som man inte känner till.

Kan dock inte rekommendera något alls annat än att lira 9-manna istället om du vill ha fulla bord.

Kolla på pokerscout.com så hittar du alla nätverk och siter.
Senast redigerad av evanderross 2015-02-08 kl. 02:50.
Citera
2015-02-08, 13:08
Medlem
Ongame och PartyPoker är de ända som kör 10-man nu för tiden så vitt jag vet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här