Substans: Flubromazepam (ej att förväxla med flubromazolam)
Dos: Totalt 12mg fördelat på 3 tillfällen.
Man 27år, vikt ca 70k.
Hur länge varade ruset: En hel dag plus lite till dagen efter.
Beskrivning: Vaknade upp stressad och massvis att göra både först i hemmet innan kvällsjobbet.
Delar en 8mg Flubb och börjar städa. Lagom till städningen är klar börjar jag känna mig riktigt lugn inombords, inte alls stekt som man kan bli ibland.
Tog ungefär 45min att känna av 4mg Flubromazepam på tom mage, efter jag ätit tog det nog upp emot 2timmar.
Chefen ringer och jag jobbar nattpass dagen efter, perfekt. Tar 4mg till och fortsätter städningen i form av inventering (aldrig känt mig till sådan ro att inventera).
Timmarna flöt på och klockan hade hunnit bli närmare kl 19.00, inte ätit på hela dagen!
Tar ytterligare 4mg och lagar den godaste spaghettin med köttfärssås och njuter resten av kvällen hemma i soffan. Behöver ingen riktigt benso eller gräs för att koppla av, bara njuter.
Jag mådde verkligen toppen på dessa! Själva ruset i sig är inget "trippande" utan högst lugnande, huvudet är avslappnat men kroppen orkar jobba på ändå.
Nattsömnen var den bästa på länge, sov som ett barn i närmare 10tim, men de första två timmarna dagen efter var segstartad. Något lite kaffe hjälpte och en morgonpromenad.
Tack vare dess långa halveringstid gick det närmare en vecka utan att det minsta lilla i-lands problemet störde mig, en toppen vecka!

Varenda litet småproblem var som bortblåst.
Inga bieffekter mer än vad jag har märkt på 12mg under 24h är en aning seg start på dagen.
Tyvärr finns de ej att få tag på enkelt inrikes, vilket är synd. Då jag tycker dessa är bättre än Zolam-versionen som verkligen gör en trött dagen efter vid lite högre doser.
Ingen "tripprapport" men ett utdrag från mitt huvud om att denna fungerar mot lättare depressioner och man får saker gjort!
Inköpt på