Jag undrar varför så få människor använder torrschampo. Torrschampot har alla fördelar man kan önska av en hårvårdsprodukt. Det är drygt, billigt, kan förvaras lång tid utan att förlora sin verkan och kan användas utan att man har tillgång till hygienutrymme. Jag själv använder torrschampo minst en gång om dagen. Jag förbereder mig på morgonen med att applicera torrschampo i håret och kammar därefter ur det över badkaret efter att det har fått verka 5 minuter. Därefter applicerar jag blött i håret och kammar till en frisyr jag trivs med. Jag behöver alltså inte blöta håret innan jag gör rent det, utan det blöta kommer senare när jag formar frisyren. Jag skulle vilja beteckna mig som medelklass, trots att jag arbetar på lager, och är väl mest som alla andra. På fritiden ger jag mig gärna ut i skog och mark, men tackar inte nej till ett glas vin i goda vänners lag, eller en kopp varmt te i soffan framför en spännande film.
Jag har börjat prata med mina arbetskamrater på lagret där jag arbetar om torrschampots fördelar. Ofta stöter jag på oförstående och ointresse bland dem, och då kan jag särskilt nämna mina manliga arbetskamrater. De har inget som helst intresse av att börja använda torrschampo. De kvinnliga arbetskamraterna, och särskilt de på lön och personal, visar tidvis ett större intresse för torrschampots fördelar och kan tänka sig att testa produkten för att själva bilda sig en uppfattning om dess fördelar.
Använder ni torrschampo, eller föredrar ni den utspädda varianten? Vanligt flytande schampo kan innehålla upp till 95 % vatten, vilket ytterligare visar på torrschampots fördelar.
Jag har börjat prata med mina arbetskamrater på lagret där jag arbetar om torrschampots fördelar. Ofta stöter jag på oförstående och ointresse bland dem, och då kan jag särskilt nämna mina manliga arbetskamrater. De har inget som helst intresse av att börja använda torrschampo. De kvinnliga arbetskamraterna, och särskilt de på lön och personal, visar tidvis ett större intresse för torrschampots fördelar och kan tänka sig att testa produkten för att själva bilda sig en uppfattning om dess fördelar.
Använder ni torrschampo, eller föredrar ni den utspädda varianten? Vanligt flytande schampo kan innehålla upp till 95 % vatten, vilket ytterligare visar på torrschampots fördelar.