• 2
  • 3
2015-02-09, 23:17
Medlem
Bunsofsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asisterspoint
Förra året i oktober eller november (kommer inte ihåg exakt) kom en forskare fram till att g-punkten inte existerar. Nu vet inte jag vad forskares definition av g-punkten är. Men jag som tjej skulle också påstå att det finns ett specifikt område där det är mycket skönare om det stimuleras!

http://www.dn.se/nyheter/varlden/for...en-finns-inte/ finns säkert mer vetenskapliga källor men orkade inte leta

Känsligaste stället för alla män som kvinnor är undersidan ollonet eller undersidan klitoris (vilket är ett ollon fast underutvecklat i brist på testosteron (fast egentligen är det tvärtom, mannens ollon är överutvecklat)). Riktad stråle med duschmunstycket på den punkten och det går för dig inom två minuter.

Män och kvinnor är mer lika än i tror. Kolla in pungen på er pojkvän när ni får tillfälle. Finns ett ärr/mörkare streck som går längs mitten hela vägen. Det är där blygdläpparna växt ihop under fosterstadiet...
Citera
2015-02-11, 22:15
Medlem
Är hon byxmyndig??

Hur mycket ökar din omkrets menar du när du spänner kuken? Har hon legat med någon före dig? Funkade det? Tror nämligen problemet inte ligger i din "tjocka" penis.
Citera
2015-02-14, 16:19
Medlem
Hur jämför man sex med förlossning? Förbereder sig kvinnans kropp i nio månader för att kunna ha sex eller inte? Gör en förlossning ont? Är det vanligt med kraftig bedövning innan sex?

Alla som varit där vet att det smärtar på en del damer. Vestibulit, nervositet, träffar på livmodertappen eller helt enkelt för att alla vaginor, precis som penisar, är väldigt personliga och olika.
Citera
2015-03-19, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan007
kanske en otroligt dum fråga men min penis är normallängd. runt 15-16cm men enligt min tjej så är den grov. har inte mätt omkretsen men detta gör att jag inte kan spänna penis när hon rider. skulle jag göra det av ren reflex, så får hon extremt ont = vi kör inte det. sen när hon lägger benen på axlarna eller doggy, så kommer jag in för djupt enligt henne.
det slutar med att vi i princip alltid kör missionären då jag tar G - punkten klockrent. synd bara att jag inte kan hålla så länge som hon vill. extra skönt för mig också när jag träffar rätt.

kanske dumt uttalande men jag trodde inte detta var ett problem egentligen? vi har ju legat bra antal gånger, så trodde liksom det skulle töjas ut där nere?

Har hon inte fött några barn?
Citera
2015-03-20, 11:42
Moderator
VitKallas avatar
Nej, det töjs inte ut för att man haft sex flera gånger.
Det är liksom muskler vi pratar om. Om något blir de starkare och de drar ihop sig mer ju mer de används. Dvs, knip och orgasm.

Utan att veta direkt mycket (Ts säger inte så mycket egentligen) så kan jag tänka mig att det är en blandning av brist på upphetsning och oro som ställer till det.
Har man redan från start en oro för att något ska göra ont så tenderar man fokusera på det och inte det som faktiskt är skönt istället. Ligger man då och spänner sig så skapar man ju också undermedvetet tillfällen för att det där onda ska komma, för man "vet" ju att det kommer.
Självuppfyllande profetia helt enkelt.

Sen är vi alla olika skapta. Det betyder att livmodertappen sitter lite olika och vinklas lite olika hos oss alla. Mycket kan man säga, men det är sällan skönt att få den inslagen.
Personligen kan jag känna mer obehag av någon som är för lång än för bred sas.

Vad gäller barnafödande. Visst så kan musen tänjas rejält, den är ju liksom gjord för det.
Och visst så är det hormoner och annat på g vid födsel som möjliggör ett dylikt tänjande, men det finns faktiskt damer som får orgasm av barnafödande. Bara att det talas lågt om det, av förklarliga skäl på ett sätt.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in