Citat:
JohnDickhead
För oss andra är det nog uppenbart att personen lider av psykisk ohälsa. Men personen verkar inte förstå det själv vilket inte är så konstigt.
Energidryck är ju inte direkt någon boost eller dylikt utan har en ganska ringa effekt. Jag ångrar att jag var taskig mot personen. Kändes nästan som jag knäckte henne helt vilket fick mig att skämmas för mitt beteende.
Ännu mer projicerande från incelnollan du som tror att han löser sina egna komplex genom att bygga upp sig till gorillafysik. Felet ligger i din egen ohälsa. Jag är frisk och sund, till skillnad från dig och andra uppblåsta gymapor.
Och rent önsketänkande kör du med också, i vanlig ordning. Det enda du knäckt är din egen fula, nerdrogade gorillafysik, som sannolikt lär braka ihop många år för tidigt, precis som för andra hjärndöda anabolatorskar. Allt annat är bara inbillat machotrams från din sida.
Jo, för normala, friska människor (som inte redan missbrukar tyngre droger likt dig) så har drogen koffein en kännbar verkan. Och alla påverkas negativt i längden av att överanstränga hjärtat genom framtvingat adrenalinpåslag och hjärtklappning. Tro inget annat. Koffein är toxiskt.