2025-01-16, 06:09
Medlem
Villianlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
Snarare din nollställda hjärnröta som projicerar din egen sorgliga inceldom på andra. Jag är lång och har en smart kropp som säger ifrån genom att reagera negativt på gifter likt koffein och andra droger som inte är bra för varken kropp eller hjärna, oavsett om du dricker en enda kopp eller fem om dagen.

Andas själv din miniatyrpudelpitt. Jag har aldrig haft några problem på det planet. Sluta projicera ditt eget misslyckande på mig.
Druckit en nocco eller? Att inte ens kunna dricka en kopp kaffe eller ta en energidryck utan att reagera som du gör har jag aldrig hört talas om, det är ju ingen farlig mängd för en normalstor vuxen. Lång och klen? Troligtvis.
Senast redigerad av Villianlol 2025-01-16 kl. 07:05.
Citera
2025-01-16, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villianlol
Druckit en nocco eller? Att inte ens kunna dricka en kopp kaffe eller ta en energidryck utan att reagera som du gör har jag aldrig hört talas om, det är ju ingen farlig mängd för en normalstor vuxen. Lång och klen? Troligtvis.

För oss andra är det nog uppenbart att personen lider av psykisk ohälsa. Men personen verkar inte förstå det själv vilket inte är så konstigt.
Energidryck är ju inte direkt någon boost eller dylikt utan har en ganska ringa effekt. Jag ångrar att jag var taskig mot personen. Kändes nästan som jag knäckte henne helt vilket fick mig att skämmas för mitt beteende.
Citera
2025-01-16, 15:11
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
JohnDickhead

För oss andra är det nog uppenbart att personen lider av psykisk ohälsa. Men personen verkar inte förstå det själv vilket inte är så konstigt.
Energidryck är ju inte direkt någon boost eller dylikt utan har en ganska ringa effekt. Jag ångrar att jag var taskig mot personen. Kändes nästan som jag knäckte henne helt vilket fick mig att skämmas för mitt beteende.

Ännu mer projicerande från incelnollan du som tror att han löser sina egna komplex genom att bygga upp sig till gorillafysik. Felet ligger i din egen ohälsa. Jag är frisk och sund, till skillnad från dig och andra uppblåsta gymapor.

Och rent önsketänkande kör du med också, i vanlig ordning. Det enda du knäckt är din egen fula, nerdrogade gorillafysik, som sannolikt lär braka ihop många år för tidigt, precis som för andra hjärndöda anabolatorskar. Allt annat är bara inbillat machotrams från din sida.

Jo, för normala, friska människor (som inte redan missbrukar tyngre droger likt dig) så har drogen koffein en kännbar verkan. Och alla påverkas negativt i längden av att överanstränga hjärtat genom framtvingat adrenalinpåslag och hjärtklappning. Tro inget annat. Koffein är toxiskt.
Citera
2025-01-16, 15:15
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:

Nej, ditt korkade hjon. Om du varit läskunnig så hade du inte ställt en så hjärndöd fråga då jag redan bekräftat i tråden att jag inte dricker sånt toxiskt skit längre.

Och jag pratar om långtida effekter av koffeinkonsumtion och inte bara den påverkan som sker i stunden, naturligtvis.
Citera
2025-01-16, 22:54
Medlem
Villianlols avatar
Citat:
Nej, ditt korkade hjon. Om du varit läskunnig så hade du inte ställt en så hjärndöd fråga då jag redan bekräftat i tråden att jag inte dricker sånt toxiskt skit längre.

Och jag pratar om långtida effekter av koffeinkonsumtion och inte bara den påverkan som sker i stunden, naturligtvis.
Ilsk du är, nej det behövs inga nocco för att du ska bli eld och lågor. Lugn nu.
Du förnekade inte att du är klen, så det är du uppenbarligen. Inget fel med det ska sägas, men det påverkar säkert att du är så känslig. Du får bygga på dig lite så att du blir mer tålig. Allt väl.
Citera
2025-01-16, 23:21
Medlem
Villianlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Ja psykisk ohälsa är nog en lågoddsare. Johndickhead kallar hon dig också. Rofl.
Håller med, det är ju inget mirakelmedel. Själv dricker jag bara kaffe, men upplever effekten bara positiv. Det är ju som med allt annat, att man inte ska överkonsumera.
Senast redigerad av Villianlol 2025-01-17 kl. 00:04.
Citera
2025-01-17, 08:25
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Jag fick en Nocco igår gratis då de stod och delade ut dem pga en ny smak som skulle lanseras. Har aldrig druckit denna dryck tidigare, dock har jag testat Red Bull och Lidls motsvarighet några gånger. Jag är i min grunduppsättning som person aktiv, vaken och har inga problem att komma igång av mig själv.

Egentligen lagt av med all koffein för jag blir spattig av det, händerna börjar darra etc. Men jag ville ändå testa denna, och herregud vilken vidrig dryck Nocco verkar vara. Jag kände mig klart påverkad av det, höll på att "koka över", kunde inte koncentrera mig. På tok för mycket koffein 180g mg i en 33cl burk. Betydligt mer än Red Bull tex. Mitt råd är att undvika denna artificiella skit som kallas Nocco, särskilt om man är ung. Spara pengarna i stället och köp något vettigt, tex några knippen broccoli!
Citera
2025-01-17, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Jag fick en Nocco igår gratis då de stod och delade ut dem pga en ny smak som skulle lanseras. Har aldrig druckit denna dryck tidigare, dock har jag testat Red Bull och Lidls motsvarighet några gånger. Jag är i min grunduppsättning som person aktiv, vaken och har inga problem att komma igång av mig själv.

Egentligen lagt av med all koffein för jag blir spattig av det, händerna börjar darra etc. Men jag ville ändå testa denna, och herregud vilken vidrig dryck Nocco verkar vara. Jag kände mig klart påverkad av det, höll på att "koka över", kunde inte koncentrera mig. På tok för mycket koffein 180g mg i en 33cl burk. Betydligt mer än Red Bull tex. Mitt råd är att undvika denna artificiella skit som kallas Nocco, särskilt om man är ung. Spara pengarna i stället och köp något vettigt, tex några knippen broccoli!

Du behöver inte dricka hela burken med tanke mängden stimuli. Kan ju handla om att du behöver upptrappning då vi behöver olika dos för kännbar effekt. Du skrev inte om du intog den i samband med hårdare fysisk aktivitet. Men det är ju att föredra tänker jag. Annars känner man sig nog bara konstig som du skriver.
Citera
2025-01-18, 16:06
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Nej, jag vill inte göra det. Blir lättare att missbruka med piller. Särskilt om de är såpass mycket billigare i pris. Tablettmissbruk är inte min grej. Har för mycket värdighet för att sänka mig till sånt.

Du är missbrukare? Enligt dig själv? Kan du inte gå med i någon förening/klubb? Klubben för inbördes beundran?. Du tror folk ser ner på dig när du köper/dricker energidryck och piller?

Vilka problem. Har egentligen inga problem men skaffar sig det. Du behöver ju prata med likasinnade. Och dom finns. Kanske inte här på forumet.
Citera
2025-01-18, 16:22
Medlem
PingPongZongs avatar
Såg att en fjant från Tyngre vart med i tv 4 och snackat Nocco. Han dricker mycket Nocco. Får det väl grattis. Enda han var mot när det gällde energidryck. Missfärgningar och frätande för tänderna. Som att inte kaffe är det? Vet väl vilken jävla idiot som helst utan och läsa sig till sig det. Det är ju grejen med dessa experter m deras kunskap bygger på vad dom läst.

"Jag tror inget jag inte läst."

Killen har tränat efter senaste forskningen i 30år. Ser ut som en...

Kaffe är nyttigt. Och koffein kan nyttjas på ett sätt som gör det jävligt nyttigt.
Citera
2025-03-19, 22:59
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ilsk du är, nej det behövs inga nocco för att du ska bli eld och lågor. Lugn nu.
Du förnekade inte att du är klen, så det är du uppenbarligen. Inget fel med det ska sägas, men det påverkar säkert att du är så känslig. Du får bygga på dig lite så att du blir mer tålig. Allt väl.
Nej, jag behöver inte vara lugn inför hjärnslöa kickslavar som du. Du är den enda klena här som propagerar för giftet koffein för att funka som en normal människa. Idiot.

Citat:
Ja psykisk ohälsa är nog en lågoddsare. Johndickhead kallar hon dig också. Rofl.
Håller med, det är ju inget mirakelmedel. Själv dricker jag bara kaffe, men upplever effekten bara positiv. Det är ju som med allt annat, att man inte ska överkonsumera.
Ja, du är psykiskt sjuk med dina ruttna hälsovärderingar. Det är inte nyttigt i s.k. "måttliga mänger" heller.
Senast redigerad av AuticaMinore 2025-03-19 kl. 23:06.
Citera
2025-03-19, 23:05
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
PingPonghjärna
Du är missbrukare? Enligt dig själv? Kan du inte gå med i någon förening/klubb? Klubben för inbördes beundran?. Du tror folk ser ner på dig när du köper/dricker energidryck och piller?

Vilka problem. Har egentligen inga problem men skaffar sig det. Du behöver ju prata med likasinnade. Och dom finns. Kanske inte här på forumet.
Nej du, ditt tragiska lilla steroidluder. För inte över dina egna missbruk och uppenbara minipittkomplex på andra här. Skulle själv aldrig sälla mig till er lilla loserskara genom att manipulera nerver och hjärna med er skit. Och koffein är fortfarande ett gift som skadar hjärna och hjärta med stresspåslaget det ger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in