Citat:
Ursprungligen postat av
Zick
Jag käkade lyrica med min mirtazapin och då fick jag hallisar, riktigt mysiga med. Annars har tjack alltid gått bra men kicken är inte lika skön och ATn inte lika jobbig enligt mig.
Man kan få hallisar utav enbart mirtazapin, får det ofta, är en vanlig biverkning men endast i mörker.
Citat:
Ursprungligen postat av
Magnitud
Intog 15mg mirtazapin dagligen, intog hög dos 5f-akb-48 och det vart en resa till sjukhus. Även fast jag intar en så låg dos så får jag episoder av andningsdepression under hela natten när jag inte intar dosen.
Har även testat ethylcaine, synthacaine, phenzacaine rock och thj-018 och mirtazapin slår ut allt. Mirtazapinet slår t.o.m ut alkoholen så mycket att jag helt enkelt inte blir berusad av alkohol vid intag av sprit utan tolerans. Var försiktig då mirtazapin+alkohol kan öka risk för en rad symtom som man inte vill uppleva. Mirtazapin torkar ut en totalt spelar ingen roll hur mycket man dricker. Ångrar det totalt och håller nu på att trappa ner från 15 mg vilket hittills tagit 4 veckor och är nu nere på ca 7,5mg. Mitt råd vore att testa andra antidepressiva framför denna RC medecin! denna är värst.
Vilka risker exakt?
Skumt, själv har jag tagit mirtazapin länge o det har aldrig påverkat min effekt när det gäller GABA droger som alkohol, benso, GHB etc.
O vadå RC medicin? Mirtazapin är ingen RC, har funnits bra länge med god effekt o få biverkningar.