2015-02-04, 15:23
Medlem
Azeras avatar
Tjena! Min hy har precis blivit bra och fri från finnar och märken... men för några dagar sedan fick jag en finne, och nu har den lämnat ett STORT märke. Ett rött märke stort som toppen av ett lillfinger som lyser både i spegel och kamera, och jag är sjukligt deprimerad just nu för att den står ut något fruktansvärt i kontrast till resten av mitt ansikte. Måste jag vänta i 3 år för att få bort detta märke?! Vad kan jag göra??
Citera
2015-02-04, 15:29
Medlem
Tre år? Nej knappast snarare nån enstaka vecka, dock så får du skylla dig själv eftersom du klämde finnen! Låt istället finnar torka så kan du dra ut hela från roten med en pincett.
Citera
2015-02-04, 15:30
Medlem
Azeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tungrullare
Tre år? Nej knappast snarare nån enstaka vecka, dock så får du skylla dig själv eftersom du klämde finnen! Låt istället finnar torka så kan du dra ut hela från roten med en pincett.

Jag klämde inte den. Den trillade av och lämnade detta märke. Är du säker på att det försvinner på en vecka? Märket ser förbannat fult ut och förstör hela mitt utseende pga kontrasten.
Citera
2015-02-04, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azera
Jag klämde inte den. Den trillade av och lämnade detta märke. Är du säker på att det försvinner på en vecka? Märket ser förbannat fult ut och förstör hela mitt utseende pga kontrasten.
Nån enstaka vecka brukar det ta som jag skrev. Du lär fortfarande se ett lite märke om en vecka dock men efter två veckor så kommer det med all säkerhet vara någonting man inte lägger märke till. Kan säkert vara lite olika från person till person.
Citera
2015-02-04, 15:35
Medlem
Azeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tungrullare
Nån enstaka vecka brukar det ta som jag skrev. Du lär fortfarande se ett lite märke om en vecka dock men efter två veckor så kommer det med all säkerhet vara någonting man inte lägger märke till. Kan säkert vara lite olika från person till person.

Alright... För just nu är den stor som toppen av ett lillfinger, och några sådana märken har jag aldrig fått. Det är som att den är otroligt irriterad och det bara lyser. Men tack. Hoppas du har rätt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in