2015-02-03, 19:30
Medlem
ArchJews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Undrar om inte den här vidriga "produktionen" är gjord redan innan man började hela den där
cirkusen med att man ville utväxla fångar.
Jag tror man ger blanka i vad som Jordanien gör med deras eget folk.
Man hade sannolikt bestämt sig redan från början att bränna ihjäl piloten och lägga in
mordet på slutet i en välgjord, spektakulär propagandafilm.

Orkade inte se just propagandaskiten och under själva det vedervärdiga mordet på piloten
stängde jag av ljudet för det blir bara för mycket att ha på det också.

Då är nu närmast frågan: Kommer Jordanien att göra allvar av sitt hot om att hänga
samtliga IS-fångar som man har i sitt förvar?

Uppbränningen ska enligt utsago ha skett i början på januari.
Citera
2015-02-03, 19:31
Medlem
VARNING!!!! OBS OBS!!!

Här är bara klippet.

VARNING!!!

http://www.liveleak.com/view?i=daf_1422985942
Citera
2015-02-03, 19:32
Medlem
panther1s avatar
Varför skulle den vara bluff?
Finns gamla klipp(kanske 10 år gamla) där al qaida i Irak eldar upp homosexuella män. Såg ett klipp en gång där de kastade ner homosexuella män i en grop, en brinnande grop alltså.. Detta är inget nytt..
Citera
2015-02-03, 19:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av C-Sam
Läs min tidigare post. Det finns otaliga källor på nätet. Din hemläxa är nu att sitta och börja söka, både på flashback och Google. Du lär hitta information som förhoppningsvis öppnar din naiva, blåögda svenska ärthjärna.
Diskussionen här handlar om piloten som brändes till döds och inget annat, dina konspirationsteorier får du ta i en annan tråd ditt fån!

Såg också den där videon, blev lite chockad över min egna reaktion eftersom jag inte reagerade alls typ. Visst tyckte jag det var sjukt och blev förbannad, men tyckte inte det var jobbigt eller nåt att titta på! Men har sett så mycket sjukt på internet tidigare, så beror nog kanske på det... Jag ställer mig helt oförstående till att Mona Sahlin vill hjälpa såna här människor från IS, det börjar kännas desperat i Sverige nu och våra politiker är antingen för fega eller indoktrinerade för att ta ansvar för landet!
Citera
2015-02-03, 19:36
Medlem
Glisseurs avatar
Och diverse svenska politiker vill på fullaste allvar hjälpa dessa barbarer samt ge dem ett jobb i Sverige om de återvänder? Nej fy farao, det finns en särskild plats i helvetet för dessa sjuka individer. Och nog för att IS har gjort många vidriga saker igenom åren, men denna tar faktiskt priset. That's enough internet for today...

Citat:
Ursprungligen postat av Mialterego
Religion of peace slår till igen. Men vi ska fortfarande ta in flera tusen av dessa dönickar och deras avart till religion. Inte undra på att det går åt helvete med Sverige.

Det var då fan, när ska folk inse att denna organisation inte representerar en hel religion? Du låter inte hulliganerna representera fotbollen och jag antar att du inte låter Westburo Baptist Church representera kristendomen, så varför ska du låta dessa galningar representera Islam? Som 1stSIR tidigare sade i tråden:

Citat:
1. Piloten som dog var muslim.
2. Majoriteten som krigar mot Daesh är muslimer.
3. De flesta som påverkas av Daesh barbari är muslimer.
4. Har du någon aning om hur islam är utspritt i världen?
Senast redigerad av Glisseur 2015-02-03 kl. 19:40.
Citera
2015-02-03, 19:37
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArchJew
Film, ny källa:

http://www.dumpert.nl/mediabase/6638261/3839775a/isis_executeert_jordaanse_piloot.html

Ja scenografin och klippningen håller klass iaf. (Om än det hela är avskyvärt givetvis)
Citera
2015-02-03, 19:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wareho
VARNING!!!! OBS OBS!!!

Här är bara klippet.

VARNING!!!

http://www.liveleak.com/view?i=daf_1422985942

fyfan, att brinna till döds måste nog vara den värsta döden som finns.
Citera
2015-02-03, 19:41
Medlem
panther1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clappen

Beskrivning av en "eld död":
Du får väldigt ont i kroppen i början(vet ej hur länge), sedan känner du inte av det eftersom känselkörtlarna(eller vad fan det heter) dör. Det slutar med att du dör av syrebrist, inte av själva elden.

Nu så släppte de ju tunga stenar över honom, så han slapp ju den jobbiga andra halvan.
Citera
2015-02-03, 19:41
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1stSIR
För den som vill veta. Det är "haram" att bränna någon till döds/bränna en kropp enligt koranen. Suran och versen togs just upp i CNN men hann inte uppfatta vilken det var.
Tror inte det spelar någon roll om det är haram eller inte. Muslimer får göra nästan vad som helst för att skydda sin religion. Det är till exempel okej att förneka sin muslimska tro om man måste för att överleva.

Hoppas Mona Muslim får se det här klippet.
Citera
2015-02-03, 19:42
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panther1
Du får väldigt ont i kroppen i början(vet ej hur länge), sedan känner du inte av det eftersom känselkörtlarna(eller vad fan det heter) dör. Det slutar med att du dör av syrebrist, inte av själva elden. Nu så släppte de ju tunga stenar över honom, så han slapp ju den jobbiga andra halvan.
Gissar att man svimmar av smärtan ganska fort också.
Citera
2015-02-03, 19:43
Medlem
Glisseurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clappen
Utan att ta på mig titeln som expert, men vanligtvis tror jag att man dör av rökbildningen. I detta fall hade han enbart sin fångdräkt på sig så det var väl mest vätskan som brann, vilket nog innebar en längre död för honom. Som tidigare kommenterat, väldigt hemsk video, det räcker inte att bara fördöma detta. Att välja detta som sätt att avrätta en människa var nog ett försök att provocera och uppenbarligen har de lyckats.
Citera
2015-02-03, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av panther1
Du får väldigt ont i kroppen i början(vet ej hur länge), sedan känner du inte av det eftersom känselkörtlarna(eller vad fan det heter) dör. Det slutar med att du dör av syrebrist, inte av själva elden.

Nu så släppte de ju tunga stenar över honom, så han slapp ju den jobbiga andra halvan.

Det där är felaktigt, har sett hur många videos som helst på mondo gore forumet där folk kan brinna jättelänge utan att dö, medan dom ligger där på marken och harklar sig och smårör sig med bortbränd hud.

edit: Den här snubben dog däremot relativt snabbt såg det ut som, hela hans ansikte var bortsmält och hans läppar/näsa såg ut att droppa vätska från kroppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in