2015-02-03, 17:27
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OurFirstAgain
Hur gammal är du egentligen? Glöm bort honom. Hitta dig själv, ha kul och gör saker som får dig att må bra.

21...
Citera
2015-02-03, 18:21
  #38
Medlem
Kör hårt! Jag SKA ha tillbaks mitt ex! Kan Ross å Rachel kan vi!
Citera
2015-02-03, 19:30
  #39
Medlem
OurFirstAgains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobleronetjejen
21...
Den känslan du har är väldigt vanlig, alla går igenom den känslan av saknad, att man har haft en sjukt euforisk tid tillsammans med någon man i många fall tror att man älskar och tankarna stannar bland det som vart bra i förhållandet.

Dina känslor du har nu kommer efter en tid spenderad på att verkligen komma över den här personen kommer övergå till hat/ilska tills du tillslut börjar få ett bättre perspektiv på vad du egentligen inte tyckte om hos partnern, och lite vad du vill ha i ett förhållande.

Mitt råd är att du fokuserar på dig själv, träffa dina vänner, res. Studerar du? Fokusera mer på det. Gör roliga saker. Du är ung, ingenting säger att du inte kommer hitta någon bättre än den här killen. Glöm aldrig att ha lite självrespekt speciellt när det kommer till förhållande.

Orkar du verkligen gå igenom besvikelsen NÄR han gör slut denna gång?


Att man snabbt efter att man gjort slut med sitt ex ingår i ett annat förhållande är ett starkt tecken på att du är rädd för att förbli ensam och det är ett typiskt medberoende fall.
Citera
2015-02-04, 09:18
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobleronetjejen
Jag känner att jag gärna skulle vilja försöka en gång till med mitt ex men är bara så rädd att det ska bli som innan och att båda ska bli sårade en gång till...
Han hintar om att han ska träffa någon tjej och mitt hjärta går i bitar...Jag vill inte att han får känslor för någon annan och blir tillsammans med någon annan. Samtidigt fattar jag att jag inte kan hindra honom då vi inte är tillsammans och jag har en ny...
Känns som att känslorna för mitt ex är starkare, men jag vet inte.. Känns som att jag kan vara mig själv mer med honom.

Och du är ihop med din nuvarande för att.................han behandlar dig som en prinsessa och FOLK tycker att han är bäst för dig? Seriöst, jag skulle varken vilja vara din nuvarande eller exet i ditt liv. Du är en tjej på 21, men du beter dig som en midlife crisis plågat snubbe som hela tiden har någon vid sidan om, men ändå aldrig lämnar sin fru för då skulle han ju mista tryggheten hemma.
Han har varit psykiskt labil? Ta inte illa upp, men nu verkar du ju inte heller mycket stabil i ditt beteende.
Jag skulle aldrig säga aldrig. Visst kan det finnas den andra chansen, fast den tången som jag skulle röra vid mitt ex, måste uppfinnas, men det är en helt subjektivt upplevelse.

Missförstå mig rätt nu. Du är mycket ung och han har nog varit den första stora kärleken och på något sätt har du väl aldrig fått något riktigt avslut, MEN med den vägen du valt, kan du enbart misslyckas. Du vill äta kakan och... den gamla leken. Du skulle lämna din nuvarande på en gång, bara ditt ex tackar ja. Och än så länge han inte gör det, stannar du hemma. Problematiken ligger hos dig. Bestäm dig vem du vill ha i ditt liv och satsa till fullo. Bara ett tips.
Citera
2015-02-09, 14:14
  #41
Medlem
Strunta i vad dom andra säger till dig! Om du och ditt ex har varit länge i en period så kör på, sålänge du känner att det är rätt och det är inget fel att följa sitt hjärta!

Ni andra som skriver elaka saker! Visa respekt istället för att vara så respektlös! Visa lite hänsyn! Har ni ingen tolerans över huvudet taget! Sluta att kränka folk med negativa saker! Blir så lack när jag läser visa kommentare och inser att visa folk visa inget hänsynt och respekt alls! Bara för att ni har problem med eran privat liv? Så låt det inte gå ut över nån annan!

Men jag tycker tobleronetjejen, om du vill ha tillbaka ditt ex så gör det, var inte rädd för att om du är rädd för att ni ska sårar varandra igen då händer det ju också. Så tänk istället positivt och var försiktigt när du i så fall går tillbaka till ditt ex, mitt bästa tips är att börja dejta med ditt ex och börja om på ny kula! Strunta i vad dina vänner tycker om din nuvarande, för det är ju inte dom som ska styra ditt liv eller hur? Visst dom bryr sig, men dom bryr sig inte hur du känner inom dig själv! Så jag säger kör på och var ärlig med att berätta för din nuvarande hur du vill med ditt val. Men vänta inte för länge om du nu vill ha tillbaka ditt ex så börja höra av dig till ditt ex då men vänta kanske en vecka eller två så att du få en tid och tänka ut! Men dröj inte ut för länge bara!

Om du och ditt ex vill ge en andra chans, så varför inte liksom om ni båda vill så gör det då!
Citera
2015-02-17, 19:26
  #42
Medlem
Ååhh, ångest!
Har fortfarande inte riktigt bestämt mig! Hur ska jag tänka? Hjääälp!
Citera
2015-02-18, 16:46
  #43
Medlem
Prems avatar
Kan ni inte bli tillsammans alla tre?
Citera
2015-02-18, 18:09
  #44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tobleronetjejen
Ååhh, ångest!
Har fortfarande inte riktigt bestämt mig! Hur ska jag tänka? Hjääälp!

Dafuck håller du fortfarande på? Dumpa killen du har nu. Så slipper du huvudvärk och kan göra vad du vill.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in