Citat:
Ursprungligen postat av
Tobleronetjejen
Vi har pratat en massa om våra problem och varför det tog slut och också kommit fram till att båda vill. Han säger iallafall att han inte vill något annat, men känner mig ändå så osäker på hans känslor pga allt han sagt och sådär. Vi har också beslutat att om vi skulle försöka igen så ska vi gå i parterapi, själva anledningen till att vi gjorde slut var att han mådde dåligt psykiskt och tog ut det på vårt förhållande. Jag kände mig då kvävd och instängd och försökte då få mer egentid och allt blev som en ond spiral. Han har nu fått hjälp, går hos läkare och fått medicin.
Min nuvarande tycker jag mycket om men, vi har inte samma kemi som med mitt ex. Mitt ex och jag är som två magneter som dras till varandra hela tiden.. Vi är mer lika, vi vill samma saker osv. Som bara sånt där med matvanor och inredningsstil. Min nya och jag är helt tvärtom där.
Tror du att ditt ex lyckats bearbeta sina psykiska problem på denna tid är du inte bara naiv utan djävligt korkad. Att ta tillbaka sitt ex och börja med att gå i parterapi tyder på att ni saknar verklighetsförankring bägge två. Uppenbarligen har du problem med känslolivet därför är du alltid beroende av att ha en relation.
Gör för fan slut med din nuvarande kille, han förtjänar definitivt någon bättre än en falsk djävel som dig. Blir fan förbannad när man läser om så svaga individer som dig. Ibland önskar man nästan att vi införde sharialagar i landet så otrogna slynor som dig får vad dom förtjänar. Fattar du inte att du leker med din killes känslor? Din känslolösa idiot.
Finns för övrigt inget som heter "kemi" mellan olika personer, det är bara en dålig ursäkt för att få bete sig som ett svin. Den kemin som finns mellan dig och ditt ex är väl i så fall en arsenikblandning, ni är bägge dömda till undergång om ni testar igen.................................. vänta lite, det är ju perfekt, gå tillbaka till ditt ex så får du vad du förtjänar.