Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-02, 17:41
Medlem
William Hainess avatar
Överraskande nog så finns inte många bra trådar om detta och jag har maratonkollat på denna serie av någon anledning.

Låt oss klargöra en sak: Kelly Taylor är en slampa. Det går inte ens att diskutera! Hoes before bros!
Citera
2015-02-02, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Överraskande nog så finns inte många bra trådar om detta och jag har maratonkollat på denna serie av någon anledning.

Låt oss klargöra en sak: Kelly Taylor är en slampa. Det går inte ens att diskutera! Hoes before bros!

Det är klart att Spelling vars dotter (Donna Martin i serien) inte hade Kelly Taylors utseende skulle vara en fin oskuld. Snygga tjejer har psykiska problem och söker bekräftelse från killar. Även Brenda var en lös flicka som rände runt efter den där skattesmitarsonen Dylan som inte var bra för henne.

Seriens syfte: Var konservativ och inte vacker så löser sig allt. Tjejer med utseende som man tror har lätt för sig mår innerst inne dåligt och agerar omdömeslöst.
Citera
2015-02-02, 18:47
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines

Varför tycker du att hon är en slampa?
Citera
2015-02-02, 18:56
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebzor
Varför tycker du att hon är en slampa?

För att bästisar pussar inte på ens pojkvän!

Seriöst, när du var tonåring, vad var det värsta som kunde hända? När ens bästis pussar på ens pojkvän! Således är Kelly Taylor en slampa. Man gör det bara inte.

Hoes before bros!
Citera
2015-02-02, 23:19
Medlem
William Hainess avatar
Okej, för det första: vet alla om att Kelly Taylor är en slampa? Hennes legendariska slampighet bör rapporteras om.

För det andra... det där avsnittet som avslutas med att Dylans pappa sprängs i bitar? CHOCKLÄGE.
Citera
2015-02-03, 00:58
Medlem
William Hainess avatar
Det här med att Kelly inte vill äta middag, börjar käka dietpiller och får träningsdille känns så naturligt och inte alls forcerat från manusförfattarnas sida.

Hoppas hon inte håller på att utveckla en ätstörning eller något! Slampan.

Edit: Fetto-slamp-Kelly är nu elak mot människor, antagligen för att hon är lite hungrig. Jag är inte helt säker på att människor utvecklar ätstörningar på detta sätt dock.

Fetto-slamp-Kellys romans med ätstörningar varade i två (?) avsnitt - hon verkar äta nu om hon inte börjar spy, dvs. Jag vet inte riktigt vart hennes ätstörning kom från men detta är 90-talet så hey!
Senast redigerad av William Haines 2015-02-03 kl. 01:42.
Citera
2015-02-03, 04:45
Medlem
William Hainess avatar
Donna Martin Graduates!

Vad gör Donna?

Donna Martin Graduates!
Citera
2015-02-09, 08:29
Medlem
William Hainess avatar
Valerie har nu kommit in i serien och... jag hoppas inte Kelly Kapowski är en ersättare för Brenda!
Citera
2015-02-09, 17:44
Medlem
William Hainess avatar
Ray Pruitt (Prutt?) har nu kommit in i serien.

Jag hoppas han inte komma kasta stackars Donna ned i en trappa...
Citera
2015-02-09, 18:40
Medlem
Kan man kika online
Citera
2015-02-09, 18:57
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelly
Kan man kika online

Finns på varje bra torrentsajt.

Också på Dailymotion, dock endast på itlianska.
Citera
2015-03-06, 00:25
Medlem
William Hainess avatar
Saker man lär sig från originalet: blir du kokainberoende så kan du varken gå till skolan eller sätta din ögonskugga på något annat ställe än under ögonen.

Hor-Slamp-Kelly slår till igen! Jag hatar Kelly Taylor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in