Ojdå.. nu kommer vi till ett ämne som jag tyvär har väldigt stor erfarenhet av.
Första gångerna jag tog stilnoct åkte jag på en sjuhelvetes resa, alla träd gungade i takt med musiken som jag hörde i mitt huvud, och alla ljud hakade upp sig och jag var helt ärligt.. helt flippad! nu har jag käkat dom där små rackarna i några år och upplevelsen blir bara sämre och sämre. Jag har börjat att få biverkningar som tex. att salivet känns som snor som är extremt obehagligt, att jag blir konstigt kall i hela kroppen och allmänt hjärndöd. Jag skulle kunna ta en buss som jag har åkt varje dag i hela mitt liv, men ändå gå av på fel station som exempel. Detta kan ju vara ganska effektivt om man är deperimerad och vill fly från verkligheten till nånslags grå soppa, men jag tar nu för tiden avstånd från stilnoct. Den västa erfarenheten av stilnoct jag någonsin haft var när jag proppade i mig 3 små rackare (jag snackar bara 10milligrammare här

) så kom det en kompis och bjöd mig på en fet spliff med jack harrer (superskunk). Effekten blev att alla former och färger vred sig som i en psykos, och jag fick någon konstig känsla av att det var en mask som kröp runt i blodådrorna i mitt huvud, det gjorde fruktansvärt ont och när "masken" närmade sig halsen så höll jag på att kräkas varje gång. Min kompis som inte visste någonting om stilnocten blev ganska.. förvånad

.
Men som ett slutord kan jag bara säga: ÄT INTE FÖR MYCKET STILNOCT! effekten avtar väldigt snabbt, man blir efter en tid nästintill imun, och man får nästan bara jobbiga biverkningar och så blir man psykiskt instabil.
Men jag kan också säga att jag har hört ett rykte om avtändningen på stilnoct, om vi säger att någon stackars jävel har käkat stilnoct varje dag i 5 år.. så kommer han få avnjuta en AT på 5 månader.. alltså: år man har använt stilnoct = månader man kommer få en helvetisk AT.
PM:a mig gärna om du har någon speciell fråga om stilnoct, jag borde ha svaret