Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-02-02, 13:16
  #13
Medlem
vasaduellers avatar
Var glad för att du kan runka när du ser på bilder av ditt ex. Somliga kan inte nå sexuell upphetsning och/eller utlösning, oavsett vad de upplever eller tittar på.

Personligen så återvänder jag ofta, i mina sexuella fantasier, till tidigare flickvänner och kk. Jag minns stämmningar och situationer, som är mycket mer eggande, än att endast titta på "kalla" bilder och filmer av anonyma kvinnor och porrstjärnor.

Med "anonym" porr så får man mest det visuella. Minnen av verkliga händelser innehåller dessutom känselinformation, lukt och smak, samt känslan av stämningen vid tillfället. Även om det visuella är väldigt, väldigt viktigt för många män, så tillför övriga sinnen och stämningar något extra.

Man kan bli trött av att glo på bröst, om man har bläddrat igenom 200 anonyma bilder av snygga tuttar. Men trots det så kan man bli jättekåt om man därefter tittar eller tänker på, brösten hos en tidigare flickvän. Just därför att det sistnämnda även stimulerar andra delar av sinnet.

Mitt råd blir att titta vidare och runka på. Det är skönt och underhållande att runka, och det vore dumt att förstöra ett av de få gratis nöjen man har, genom att oroa sig och söka frambringa skuldkänslor.

Om du däremot sitter och gråtrunkar till ditt ex, vilket får dig att må dåligt och förhindrar att du går vidare, så kan det kanske vara värt att ta kontroll över beteendet.
Citera
2015-02-02, 13:27
  #14
Medlem
runkar ibland till videos på mina före detta kk:s inget konstigt med det, djävligt upphetsande att se när satsen rinner ut från deras munnar
Citera
2015-02-02, 17:30
  #15
Medlem
Det låter fruktansvärt sjukt. Sök hjälp.
Citera
2015-02-02, 17:38
  #16
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av givvan
Nejdå! Har massa bilder och videor kvar från innan vi gjorde slut :S Blir typ knappt kåt annars :SVad är det för fel på mig?
Det bästa du kan göra är att langa upp bilderna och videoklippen på någon fildelningssajt så att vi experter kan analysera och på så vis komma med ett professionellt utlåtande.
Citera
2015-02-02, 17:52
  #17
Avstängd
therefores avatar
Ibland blir det så när man gillar någon. Alla andra blir ointressanta.

Tror du behöver snacka med lite nya brudar. Och sluta älta.
Sluta runka till dom. Så löser det sig självt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback