2005-09-26, 14:30
Medlem
icys avatar
Kan man inte på något sätt låsa alla (old)-trådar? För det finns väl ingen mening med dem ändå.
Citera
2005-09-26, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icy
Kan man inte på något sätt låsa alla (old)-trådar? För det finns väl ingen mening med dem ändå.
http://forum.flashback.info/scandinavia/showpost.php?p=2932528&postcount=3
Citera
2005-09-26, 14:39
Medlem
icys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
http://forum.flashback.info/scandinavia/showpost.php?p=2932528&postcount=3

Jag läste det inlägget innan jag svarade, mitt förslag och fråga är ju inte identiskt.
Dock skall det sägas att ditt förslag är bra det med.
När det gäller inlägg som är så gammla som old inlägg, tycker jag faktiskt man kan ta bort dem, då jag inte tror det finns något där som forumet har någon glädje av idag.
Citera
2005-09-26, 16:09
Medlem
TuXIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scramble
Precis, det låter som ett enormt vanligt problem det här som händer mycket ofta. Då måste det ju vara lätt att ta fram exempel som bevisar eventuell poäng.
Ja, jag hade gärna sett ett par exempel. Detta verkar ju vara et Mycket vanligt fenomen.

Att 2 st likadana trams-trådar bumpades i Warez & P2P på samma dag, är inte direkt vanligt.

Sedan att dessa båda trådar var över 5 år gamla och olåsta, kan ju knappast jag hjälpa...? Jag har inte varit moderator i 5 år och jag sitter knappast och letar upp trådar med topic "bajs" för att låsa, för att de ligger på fel ställe, eller är trams.

Sedan skall jag även säga, för att vi moderatorer inte skall ta åt oss alldeles för mycket för något vi inte kan hjälpa. Att, dessa trådar, som är så gamla, kunde inte blivit låsta på den tiden, för då fanns inga moderatorer. Vi moderatorer är ett påhitt för att hålla ordning, efter att forumet råkade ut för böter.
Citera
2005-09-27, 10:50
Medlem
Alladins avatar
Kanske läge att bara radera och pm-a?
Citera
2005-09-27, 12:05
Medlem
TuXIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Kanske läge att bara radera och pm-a?
Hur menar du? Vem skall PM'a till vem?

Skall användarna PM'a någon mod, och denne tar bort trams-tråden, eller hur menar du?
Citera
2005-09-28, 20:29
Medlem
M2ks avatar
Codeman, har du fått någon tilldelad inofficiell roll som t f ordningsman i klassen, eller är det en självvald roll du försöker ikläda dig?
Citera
2005-09-28, 21:13
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M2k
Codeman, har du fått någon tilldelad inofficiell roll som t f ordningsman i klassen, eller är det en självvald roll du försöker ikläda dig?

Codeman håller sig alltid framme och slickar moderatorarsle. Det är i princip det enda han kan, så jag tycker vi kan bjuda stackaren på det nöjet.
För övrigt så kan jag säga till TuXI, Scramble och allt vad faan ni kallar er att jag inte tänker lägga ner tid på att sitta och gå igenom papperskorgen för Er skull. Jag VET nämligen att det beskrivna scenariot har visat sig tidigare vid ett par tillfällen...och även om det inte är ofta så är ett par gånger tillräckligt för att jag skall reagera. Kan även tillägga att dom här jäkla tillsägelserna som på rutin delas ut nuförtiden står mig upp i halsen. Själva tillsägelsen i sig skiter jag personligen blankt i eftersom den i praktiken är fullständigt meningslös! Dock stör jag mig på den självgoda tonen och på det sätt den njutningsfullt och slentrianmässigt tycks användas av en del moderatorer. Många gånger tycks den delas ut just för att den kan delas ut...och detta sker alldeles för ofta helt utan eftertanke.
Citera
2005-09-28, 22:03
Medlem
CodeMANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M2k
Citat:
Ursprungligen postat av Daddy Dajmkryzz
Codeman håller sig alltid framme och slickar moderatorarsle. Det är i princip det enda han kan, så jag tycker vi kan bjuda stackaren på det nöjet.

Om min åsikt skulle råka vara samma som moderatorernas, borde jag då låtsas att jag tycker annat?

/Cody
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in