2015-01-28, 21:47
Medlem
PastorAstorFlanells avatar
Jag lider sedan länge av en djup depression som jag får fem olika mediciner emot. De funkar inget vidare. Cannabinoider har däremot hjälpt mig fantastiskt mycket. Nu när alla sådana är förbjudna undrar jag om det finns någon annan substans med cannabinoidliknande egenskaper?
Citera
2015-01-28, 21:48
Medlem
WalterPinkmanBitchs avatar
Rök cannabis istället, det skadar dig inte heller som cannabinoider faktiskt gör på endel sätt
Rekommenderas!
Citera
2015-01-28, 21:53
Medlem
Du vill alltså inte ha tips på illegala substanser?
Citera
2015-01-28, 21:54
Medlem
patriot8s avatar
Finns ju många substanser som är ångestdämpande, utan att för den delen ha "cannabinoidliknanade egenskaper".

Tillexempel Opioider/opiater och bensodiazepiner. Men du kanske redan testat dessa?
Senast redigerad av patriot8 2015-01-28 kl. 21:57.
Citera
2015-01-28, 22:05
Medlem
Har dessvärre inga känningar när det gäller att köpa vanligt röka. Tänkte att det kanske finns något man kan köpa från någon av nätshoperna. Imovan har jag i stor mängd men det blir jag bara såsig i huvet av. Amfetamin gick jag på under många år, så uppåttjack vågar jag mig inte på.
Citera
2015-01-28, 22:23
Medlem
Kan tillägga att jag är 50+ så jag rör mig inte i de rätta kretsarna för att köpa röka. Vågar heller inte åka till någon förort och fråga runt. Har hört mig för med min gamla fina drogshop och enligt den
kommer det inte någon ny cannabinoid på flera månader. Ställer därför frågan här där expertisen finns. Jag dricker inte alkohol. Har dock ett behov av att bli lite rusig i hjärnan emellanåt. Det kanske finns några bra piller eller nåt. Alla tips mottages med tacksamhet.
Citera
2015-01-28, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PastorAstorFlanell
Kan tillägga att jag är 50+ så jag rör mig inte i de rätta kretsarna för att köpa röka.

Idag kan man få det direkt hem i brevlådan, vem man än är. Instruktioner för hur man gör torde t.o.m. finnas här på Flashback.
Citera
2015-01-31, 11:46
Medlem
Aerosol-s avatar
Börja puffa riktig cannabis istället så ska du se att du kommer att må toppen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in