• 5
  • 6
2003-09-03, 17:38
Bannlyst
Sant

Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Låter som taget ur mina egna fantasier! Säger bara mums!
Det var dock "på riktigt". Har många ggr förvånats över min ringa framgång hos "gratistjejer" och den respons jag fått hos horor (innan 1999 förstås ) utan att betala extra -fast jag skulle troligen själv vara hora om jag vore kvinna. Vore gärna gigolo men saknar jättedolme och musklerna till.
Citera
2003-09-03, 17:40
Bannlyst
Fint nick!

Citat:
Ursprungligen postat av kajsborv
I lördags?
Diggar ditt nick, borven.
Citera
2003-09-04, 12:26
Medlem
överskattat - nej.

vanligare än vaginalt - nej.

jag tycker att det är skönt och roligt. tidigare har jag trott att det bara var nån pryl som porrskadade grabbar fantiserade om och att ingen tjej kunde gilla det. de där argumenten med att det inte finns några direkta erogena zoner där för kvinnor vägde också tungt. med min nuvarande tjej har jag upptäckt att så inte är fallet. det var hon som föreslog det första gången, hon som lärde mig, och hon njuter som fan av det. det har tagit lite övning att bli bra på det, men nu är vi riktigt duktiga.

men inte fan blir det varje gång, snarare nån gång i månaden kanske.
Citera
2003-09-04, 12:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nuxvomica
En hora som jag känner sedan min studenttid i Gbg bad mig ta henne i röven då det inte var trångt nog där fram -dessutom bad hon mig ta av kondomen. Detta kostade inget extra. Lade en jättesats i skithålet på henne. Sperman rann nerför hennes ben, när hon gick ut på toaletten...mycket fint minne. 8)

Hehe, du är för skön.
Citera
2003-09-04, 23:39
Bannlyst
..analt..=ok,men inte lika kul som att urinera brudar i munnen.
Citera
2003-09-05, 01:26
Bannlyst
Skulle aldrig knulla en tjej i analen usch vad ohygieniskt och bögigt, killar som gillar det är bögar, eller så har dom små kukar (analen är tajtare).
Och jag tror inte många tjejer gillar det...
Citera
2003-09-05, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bengt-olof
Skulle aldrig knulla en tjej i analen usch vad ohygieniskt och bögigt, killar som gillar det är bögar, eller så har dom små kukar (analen är tajtare).
Och jag tror inte många tjejer gillar det...

Ohygieniskt, nej, fråga Gerra som skrev en uppsats i ämnet tror jag (nej, inte om sex, utan vad som finns slutet av tarmen).

Men jo, jag vidhåller min uppfattning av de rön som finns: bakom analöppningen finns inga erogena zoner för en kvinna, bara för en man - prostatan. Sedan finns det ju de som tänder på analsex just för sakens skull och därför är det inte uteslutet att kvinnor kan tända på det och därför njuta av det?

-Laura

Edit: stavfel - geez, vin sent på kvällen e inge bra
Citera
2003-09-05, 09:21
Medlem
Jag säger bara: http://www.analdestruction.com
Citera
2003-09-05, 12:03
Medlem
hellshits avatar
det är fint att peta in slangen i rumpan på tjejen, när han hör henne ropa "aj, aj, aj" så säger man bara "TYYYST"
Men att doppa chokladtunnel är mer en grej som är cool och lite mer porr än vaginalt!
Citera
2003-09-05, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laura
Men jo, jag vidhåller min uppfattning av de rön som finns: bakom analöppningen finns inga erogena zoner för en kvinna, bara för en man - prostatan.

du får ju ha dina erogena zoner där du vill, men... de varierar ju från person till person, och även om vi män ju har prostatan som klart gör det skönare där för oss, så brukar ju faktiskt erogena zoner visa sig ligga där huden är som tunnast och känsligast.

alltså, jag säger inte åt dig att genast bli erogen i rumpan, det vore ju fånigt av mig. men du måste väl ändå låta folk som är det vara det?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in