Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-01-25, 22:34
Bannlyst
Jag har windows 7 på en av mina laptops som inte är uppkopplad mot nätet. När jag stänger locket på den så gör den lite som den vill. Den öppnar kontrollpanelen så jag har 3 st uppe den öppnar massa mappar och andra program den kör en del program och nu nyligen hade jag flera winrar uppe där ena fönstret höll på att packa ihop massa pdf filer. Använder den datorn som en backup på alla mina filer men nu känns det inte säkert längre. Allt ligger i krypterade mappar och datorn är helt fri från virus och program, har endast installerat tryecrypt privazer och malwarebytes på den, och ingra program har någon inställning så de kan göra ändringar själva. Vore otrevligt om den började radera filer. Är det skynet som är igång?

Vad är det som är tokigt?
Citera
2015-01-25, 22:40
Medlem
Polyklorfenols avatar
Det är antagligen tangenter som blir nertryckta när du stänger. Kanske även styrplattan och musknapparna till den. Ta ner den i viloläge innan du stänger locket eller stäng av den helt.
Citera
2015-01-25, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Polyklorfenol
Det är antagligen tangenter som blir nertryckta när du stänger. Kanske även styrplattan och musknapparna till den. Ta ner den i viloläge innan du stänger locket eller stäng av den helt.

Det är ett mellanrum mellan tangentbordet/styrplattan och locket så det kna omöjligt vara det. Drar in se linux i skiten istället, känns säkrare.

Har bättre förståelse för linux än windows kanske något skit som gör som den vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in