2015-01-25, 22:06
Medlem
teddyB_VBGs avatar
En late-night show som går på Adult Swim, enligt mig väldigt underhållande!
Som många andra program från Adult Swim så är det 10-15 minuters avsnitt.
Dom är nu inne på tredje säsongen.

Från Wikipedia
Citat:
The Eric André Show is an American comedy television series on Cartoon Network '​s late-night programming block, Adult Swim. The show premiered in the United States on May 20, 2012, and is a parody of low-budget public-access talk shows. The series is hosted by comedian Eric André along with comedian Hannibal Buress, who serves as André's sidekick.

http://www.adultswim.com/videos/the-eric-andre-show/
Senast redigerad av teddyB_VBG 2015-01-25 kl. 22:30.
Citera
2015-10-20, 16:19
Medlem
Jävligt klockrent program, älskar verkligen Eric och Hannibal. Är fan näst intill uppvuxen med [as], när jag har varit och hälsat på i USA, så har jag spenderat mest tid framför TV:n där sorgligt nog (men ändå förståeligt), detta har dock lett till att jag har haft turen att få uppleva den komiska högpunkt som är [adult swim].

Upptäckte dock detta program i somras, och det jag är mest förargad över är att jag inte röker marijuana längre, eftersom detta hade blivit det bästa programmet någonsin då.
Senast redigerad av Zerkalo 2015-10-20 kl. 16:23.
Citera
2015-10-24, 18:59
Medlem
Stenad-af-Ograss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zerkalo
Jävligt klockrent program, älskar verkligen Eric och Hannibal. Är fan näst intill uppvuxen med [as], när jag har varit och hälsat på i USA, så har jag spenderat mest tid framför TV:n där sorgligt nog (men ändå förståeligt), detta har dock lett till att jag har haft turen att få uppleva den komiska högpunkt som är [adult swim].

Upptäckte dock detta program i somras, och det jag är mest förargad över är att jag inte röker marijuana längre, eftersom detta hade blivit det bästa programmet någonsin då.
hm, då kanske man borde ta sig en titt på det här. hörde intervjun med han i getting doug with high och han var ju lite speciell, men ska man vara stekt så ska det vara speciellt.
Citera
2015-10-24, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenad-af-Ogras
hm, då kanske man borde ta sig en titt på det här. hörde intervjun med han i getting doug with high och han var ju lite speciell, men ska man vara stekt så ska det vara speciellt.

Ja, det borde du göra! Återkom med din åsikt när du har sett klart ett avsnitt.

Alla har ju dock olika smak på humor, så det är ju inte direkt en garanti att du kommer gilla det bara för att du är hög.
Citera
2015-10-25, 11:42
Medlem
Stenad-af-Ograss avatar
Citat:
Ja, det borde du göra! Återkom med din åsikt när du har sett klart ett avsnitt.

Alla har ju dock olika smak på humor, så det är ju inte direkt en garanti att du kommer gilla det bara för att du är hög.
det lär nog dröja ett tag det, har ett uppehåll från rökat just nu. men jag uppskattar galna, skruvade och sjuka program oavsett röka eller inte, så man kanske ska se ett avsnitt eller sju och se hur det passar.
Senast redigerad av Stenad-af-Ogras 2015-10-25 kl. 11:46.
Citera
2015-10-25, 20:31
Medlem
Stenad-af-Ograss avatar
ok, har nu sett sex avsnitt och jäklar vad kul det är kan också tänka mig att det kan vara grymt att kolla på stekt.

kan inte förstå hur de lyckades få med dolph lundgren i första avsnittet - sjukt minst sagt.
Citera
2015-10-25, 20:56
Bannlyst
Citat:
ok, har nu sett sex avsnitt och jäklar vad kul det är kan också tänka mig att det kan vara grymt att kolla på stekt.

kan inte förstå hur de lyckades få med dolph lundgren i första avsnittet - sjukt minst sagt.
Vaddå, är Dolph nån stor skådespelare eller? Varför skulle det vara svårt att få med honom?

För övrigt tycker jag Eric Andre Show suger kuk, förbannat over the top och tråkigt att titta på. I särklass bland de sämsta serier jag sett, då gillar jag ändå Hannibal i Broad City.
Citera
2015-10-26, 00:51
Medlem
Stenad-af-Ograss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forfannav
Vaddå, är Dolph nån stor skådespelare eller? Varför skulle det vara svårt att få med honom?

För övrigt tycker jag Eric Andre Show suger kuk, förbannat over the top och tråkigt att titta på. I särklass bland de sämsta serier jag sett, då gillar jag ändå Hannibal i Broad City.
stor är kanske inte rätt ord, men väldigt otippat att han dyker upp i programmet.
för övrigt är det tur att ingen tvingar dig att titta på det
Citera
2015-10-26, 13:09
Medlem
Citat:

Vad kul att du gillade det!

Rekommenderar även att du ger dessa program från [adult swim] en chans:
Robot Chicken: https://www.youtube.com/watch?v=OsZcoODKc50
Aqua Teen Hunger Force: https://www.youtube.com/watch?v=UvpwEhIcK2o
Citera
2015-10-27, 01:07
Medlem
Stenad-af-Ograss avatar
Citat:
Vad kul att du gillade det!

Rekommenderar även att du ger dessa program från [adult swim] en chans:
Robot Chicken: https://www.youtube.com/watch?v=OsZcoODKc50
Aqua Teen Hunger Force: https://www.youtube.com/watch?v=UvpwEhIcK2o
robot chicken är riktigt bra det med. athf har jag faktiskt bara sett filmen och, ja, jag var rejält stekt och förstod ta mig tusan ingenting av den antar att man bör ha sett serien innan... är det samma stuk, dvs. helt osammanhängande innehåll?
Citera
2015-10-27, 14:07
Medlem
Citat:
är det samma stuk, dvs. helt osammanhängande innehåll?

Ja, det skulle jag nog vilja påstå.
Väldigt hjärndött och underhållande med andra ord.
Citera
2015-10-29, 00:47
Medlem
Stenad-af-Ograss avatar
Citat:
Ja, det skulle jag nog vilja påstå.
Väldigt hjärndött och underhållande med andra ord.
nice! ska ge det en chans, men det är för mycket att se på just nu - jävla i-landsproblem...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in