2021-12-12, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Hin ska vara över 175 cm, blond, riktigt smal, stora pattar (gärna fake), ha ett välbetalt jobb, självständig, inte religiös, älska sex och inte vara beroende av sociala medier.

Med andra ord så har jag inte alls några större krav, inte större än vad jag har på mig själv (förutom pattarna då).

Du motsägelse dig själv. Dina krav stämmer ganska bra överens med tjejer som hänger mest på sociala medier och plåtar sig själva hela tiden.
Citera
2026-05-03, 22:29
Medlem
cute.as.ducks avatar
https://www.youtube.com/watch?v=lPCbBuyJSAs

Vad tycker tjejer om Colin Jost? Han ser stilig ut, har ett fint leende, bra humor och ett välbetalt jobb. Han är för övrigt tillsammans med Scarlett Johansson.

I videon ovan gör Colin Jost entré vid 0:45, där han spelar Pete Hegseth.
Citera
2026-05-03, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cute.as.duck
https://www.youtube.com/watch?v=lPCbBuyJSAs

Vad tycker tjejer om Colin Jost? Han ser stilig ut, har ett fint leende, bra humor och ett välbetalt jobb. Han är för övrigt tillsammans med Scarlett Johansson.

I videon ovan gör Colin Jost entré vid 0:45, där han spelar Pete Hegseth.
Det är inte någon jag hade koll på innan så detta blir spontana tankar utifrån typ fem minuters googlande. Han ser absolut bra ut och skulle jag se någon med liknande utseende på stan så är det någon jag skulle bli nyfiken på rent utseendemässigt. Ett minus just för mig är dock att han har något som påminner mig lite om en tidigare chef. Vilket visserligen var en bra chef som objektivt såg bra ut men det blir ändå fel koppling för mig.

Kollade några videos också och jag tycker han är väldigt fin tillsammans med Scarlett. När jag kollade på några random humor-videos uppfattade jag dock honom som lite stel/obekväm men det kan såklart vara ett dåligt urval. I länken du gav kan jag inte riktigt säga varken bu eller bä helt enkelt för att jag inte sett personen han spelar.
Citera
2026-05-04, 21:09
Medlem
cute.as.ducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Skorpionen.
Det är inte någon jag hade koll på innan så detta blir spontana tankar utifrån typ fem minuters googlande. Han ser absolut bra ut och skulle jag se någon med liknande utseende på stan så är det någon jag skulle bli nyfiken på rent utseendemässigt. Ett minus just för mig är dock att han har något som påminner mig lite om en tidigare chef. Vilket visserligen var en bra chef som objektivt såg bra ut men det blir ändå fel koppling för mig.

Kollade några videos också och jag tycker han är väldigt fin tillsammans med Scarlett. När jag kollade på några random humor-videos uppfattade jag dock honom som lite stel/obekväm men det kan såklart vara ett dåligt urval. I länken du gav kan jag inte riktigt säga varken bu eller bä helt enkelt för att jag inte sett personen han spelar.
Fair enough, låter rimligt. Tycker du att han känns stel generellt, eller bara i vissa klipp?
Citera
2026-05-04, 22:25
Medlem
Citat:
Fair enough, låter rimligt. Tycker du att han känns stel generellt, eller bara i vissa klipp?
Är inte så kräsen, men ett bra ansikte, bra röv (måste inte vara värsta monster arslet men den ska vara godkänd) och en bra personlighet gör mycket.
Citera
2026-05-04, 22:54
Medlem
Citat:
Främst i vissa klipp, jag uppfattade honom inte alls som stel tillsammans med Scarlett exempelvis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in