En dygdig kvinna i barnafödande ålder som tar hand om kropp och själ och även vårdar sin relation till Gud.
Något säger mig att jag kommer behöva forma henne själv då jag ännu inte har funnit henne och att jag inte kan göra det för att jag inte förtjänar henne ännu.
Hin ska vara över 175 cm, blond, riktigt smal, stora pattar (gärna fake), ha ett välbetalt jobb, självständig, inte religiös, älska sex och inte vara beroende av sociala medier.
Med andra ord så har jag inte alls några större krav, inte större än vad jag har på mig själv (förutom pattarna då).
-Snälla och uttrycksfulla ögon
-Ska inte vara flint eller ha rakat hår, gillar när håret är lite längre eller i en snygg frisyr. Ej rödhårig.
-Ej ha skägg. Stubb är sexigt men det sticker som fasen så är kluven där.
-Inte för lång och inte för kort
-Fin rygg dvs inga finnar och hår
-Normalbyggt, lite muskler skulle inte heller skada men inget krav.
-Inga övertatuerade killar
-Svettisbyxor och liknande går bort.
-Ska helst inte snarka
-Inget pervo eller kvinnohatare
-Trogen och pålitlig såklart
-Omtänksam
-Ska inte ha barn eller vilja ha barn
-Snusar ej
-Ska ha en utstrålning som visar att det är en bra ödmjuk person
Tillägg: han ska vara romantisk samt inte referera till sex med orden "knulla". För det är inget ordförråd jag själv innehar. Romantisk och gammaldags som man är. Kanske är en engelskspråkig person jag vill ha för inget är finare än att få höra ord som "Honey" (älskling), "Babe", och "i wanna make love to you" och dyl.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-01-23 kl. 10:20.
Liten petite brunett.
Eller en storbystad amazon.
Väger hon lite mer måste hon har riktigt bra byt som kompenserar.
Ögon och byst är viktigt men det går givetvis att kompromissa. En bra kvinna är en bra kvinna.
Hon MÅSTE ha välformad röv, väldefinierade höfter, pattar som inte försvinner i ens handflator. Hon ska vara högst 168 cm, små händer, små fötter (fulaste jag vet är korta tjejer med stora händer/föttter, ja de finns). Hon ska inte se ut så som en typisk svensk tjej gör idag dvs smal pojkkropp utan några som helst kurvor. Hon ska ha svart/mörkbrunt hår. Dessutom ska hon älska analsex & vara allmänt sexuellt pervers.
Utseende: viktigt, men sekundärt. Att ställa krav på detaljnivå är patetiskt och folk som gör det brukar sällan lyckas i förhållanden. Huvudsaken är att hon sköter hygienen och inte är överviktig. Bröststorlek, hårfärg och ögonfärg är inte avgörande faktorer, men självklart ska hon vara av europeiskt ursprung. Tatueringar och piercingar är ok i liten skala, men ansiktstatueringar är vedervärdigt. Hon bör klä sig kvinnligt, men inte för utmanande.
Karaktär: Det värsta som finns är kvinnor som enbart har ytliga intressen (shopping, instagram, dans, charterresor). Viktigt är att hon har förmåga att tänka själv och inte faller för grupptryck. Psykiska diagnoser är oacceptabelt, med undantag för högfungerande autism. Att hon, åtminstone i viss utsträckning, delar ens politiska åsikter och musiksmak är nästan ett måste.
Hår og høyere enn meg... stiller heller ikke krav på detaljnivå, mennesker for meg blir vakre/sexy på bakgrunn av hvem de er. Alltid likt mandige menn, ikke helsestudiotrent.
Etter å ha vært ute av sjekkemarkedet i mange år så faller sexappene seg ikke naturlig for meg, har registrert meg på en ordinær side. Når man har levd noen år vet man også hva man liker, men etter å ha chattet og snakket med en hunk over helgen merker jeg jo at det river i kroppen 😂 Vi får se hvor morsom og smart han er i levende live, kjemi har alt å si for meg. Er dog svak for vakre øyne.