Citat:
Ursprungligen postat av
elefant300
Tack för alla svar, tror det kommer fixa sig. Tagit in av det ni har sagt och har gjort upp en plan och den fungerar hittills.
Jag har både tagit dem i medicinskt syfte och för ruset (Alltså den perioden då jag käkade dem, inte nu). Nu ljuger jag för mig själv lite smått.. Jag ville ha åt ruset vid den perioden då jag knaprade för jag har en väldigt stark kärlek till flödderkänslan eller vad man ska kalla det haha.
Tack för allting!
Du är då ärlig mannen, jag vet ju själv hur det är från början....jag fastnade direkt på första "Benzoruset, sedan käkade vi otroliga mängder....detta var på 80 talet!
En polare som nu är död gjorde flera bryt på psykmottagningen, "pixen" var då i ett skåp som inte var svårt att öppna...man slog lite på undersidan så gick det upp......han gjorde 3-4 bryt där så då delade han gott med sig, jag brukade få i en påse på handtaget ett par hundra Mogadon år gången.
Sedan kom Rohypnol som var ofarliga på den tiden.....hade utskrivit som 20 åring 2 st per natt av läkaren....men man tog de så fort man vaknade.....sabbade jobbet under 12 års Benzo, Hash o Amfetamin missbruk, sedan kom Opi in i livet men det är en annan historia.