2015-02-02, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Ny uppgift för mig.

Men jag, personligen, skulle nog gjort samma dvs rekad omgivningen innan jag bestämde vart jag skulle slå ner mina nya bopålar. Tror inte att skilsmässan slog ner som en överraskning från det blå. Helt plötsligt en random dag i december.

Dom tankarna tror jag varit närvarande länge. Kanske mest hos TS.

MEN det är mycket som måste stämma först ... innan man kan ta steget.
Kan man ju göra såklart men då kallar man det inte sin nya hemstad där man uppger en adress och skriver: Välkomna!
Citera
2015-02-02, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Då bör du ta av dig de färgade glasögonen och läsa igen. Det står mycket mer på hennes facebook, förutom det Fnurra-pa-traden nämnde, även om tolerans och medmänsklighet.

Jag som varit på bio mm skulle tacksamt ta emot en länk till det där TS skrev "låångt ner på sin Facebook-sida.
Citera
2015-02-02, 23:15
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Jag som varit på bio mm skulle tacksamt ta emot en länk till det där TS skrev "låångt ner på sin Facebook-sida.
Det får du be Lost-Soul om. Det var hen som skrev om den platsen på facebooksidan. (FB) Sigtuna: Kvinna hittad i vatten, misstänkt mord, 2015-01-23
Citera
2015-02-02, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Kan man ju göra såklart men då kallar man det inte sin nya hemstad där man uppger en adress och skriver: Välkomna!

Tja. Om man försökt skilja sig länge och mannen äntligen säger OK, vi skiljer oss. Går med på det.

Då kan en känsla av frihet lätt uppstå, jag är en egen person, med en egen adress .... en egen identitet, ett jag.

Jag har inte svårt att förstå det.
Citera
2015-02-02, 23:25
Medlem
Lost-Souls avatar
Citat:
Den 7 dec skriver hon om sin nya hemstad och uppger där också en adress i en kommentar.

nej det gör hon inte, det kollade jag igår. Antingen rensar hon inlägg eller så har vissa här henne på vänlistan eller rentutav ljuger.
Citera
2015-02-02, 23:26
Medlem
Citat:
Då bör du ta av dig de färgade glasögonen och läsa igen. Det står mycket mer på hennes facebook, förutom det Fnurra-pa-traden nämnde, även om tolerans och medmänsklighet.

Ja tack för länken.
Citera
2015-02-02, 23:26
Medlem
Citat:
Tja. Om man försökt skilja sig länge och mannen äntligen säger OK, vi skiljer oss. Går med på det.

Då kan en känsla av frihet lätt uppstå, jag är en egen person, med en egen adress .... en egen identitet, ett jag.

Jag har inte svårt att förstå det.
Det var inte det frågan handlade om utan om hon flyttade tidigare än den 7 dec när hon skrev det som jag hänvisade till.
Citera
2015-02-02, 23:28
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul
nej det gör hon inte, det kollade jag igår. Antingen rensar hon inlägg eller så har vissa här henne på vänlistan eller rentutav ljuger.
Det gör hon. Läs kommentarerna till inlägget 7 dec. Adressen finns där.
Citera
2015-02-02, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul
Jo, det gör hon. Jag har inte henne på vänlistan men gemensamma vänner. Dock är alla inlägg offentliga så de bör kunna ses av alla.
Citera
2015-02-02, 23:34
Medlem
Citat:
Det var inte det frågan handlade om utan om hon flyttade tidigare än den 7 dec när hon skrev det som jag hänvisade till.

OK. Ursäkta, men jag har inte riktigt "hängt med" i inläggen de senaste (rätt många) timmarna.
Citera
2015-02-02, 23:55
Medlem
Citat:
Det gör hon. Läs kommentarerna till inlägget 7 dec. Adressen finns där.

Men vilken betydelse har det? När Exakt hon flyttade?

Jag har läst igen det mesta av Facebook-inläggen ni hänvisat till.

Och inläggen här som jag missat under dagen/kvällen.

Men den vind som var en västanfläkt tidigare verkar blåsa - just nu - starkare.

TS har provocerat US. För att sammanfattat det kort.

Kan ha tolkat det fel, förstås.
Citera
2015-02-03, 08:27
Medlem
Quarrels avatar
Jag erfor igår kväll att äktenskapsförord ska registreras hos Skatteverket sedan 2011, så jag frågade det. Som svar fick jag ett äktenskapsförord ursprungligen registrerat hos Sollentuna TR http://speedy.sh/VcEUW/Aktenskapsforord.pdf. Äktenskapsförordet omfattar endast livförsäkringar, och är tecknat drygt två år efter vigseln.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in