Hon var ju rätt populär, dårå, när Robinson var som störst men hon försvann rätt snabbt, dårå. Jag tyckte det roligaste i hela Robinson var när asylbaronen Jan-Emanuel skulle prata politk med henne, dårå, och Zübeyde mest fick ur sig läten som "unf", "heeeeerp" och "gawwwk".
Dårå.
Jag trodde att hon skulle skaffa megapattar men hon höll det på en lägre nivå - som köpepatteskeptiker applåderar jag beslutet.
Fasligt irriterande människa, med än mer irriterande (men passande) gnällbältesdialekt.
Det jag minns att hon sa till Jan Emanuel i Robinsons politikdiskussion var att hon hellre mår bra i en porsche än i en vanlig bil, när J A predikade om välfärd.
Fasligt irriterande människa, med än mer irriterande (men passande) gnällbältesdialekt.
Det jag minns att hon sa till Jan Emanuel i Robinsons politikdiskussion var att hon hellre mår bra i en porsche än i en vanlig bil, när J A predikade om välfärd.
Såhär i efterhand så är hon och ligistboendebaronen väldigt lika!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!