• 1
  • 2
2010-11-09, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zanga
Vad gör denna donna nuförtiden? Längesedan man hörde något! Man var ju rätt kåt henne när man som liten grabb kollade på Robinson!

Men ta och kamma dig eller så låter du henne göra det, bara att boka tid på Hunky Dolls i Sthlm.Linnegatan 19.
Citera
2015-11-08, 21:31
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av und
Bröstfrågan, har hon skaffat silikon?
Jag såg en tuttbild på henne när hon var aktuell för längesen. Hon höll upp skjortan på nån fest. Dom såg fina ut då har jag för mig.
Citera
2015-11-08, 23:21
Medlem
Rosa-Panterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Jag såg en tuttbild på henne när hon var aktuell för längesen. Hon höll upp skjortan på nån fest. Dom såg fina ut då har jag för mig.
Inget försvinner på internet!

Bilden

Nog har hon anledning att vara stolt! Mer välskapta bröst får man faktiskt leta länge efter!
Citera
2015-11-09, 12:55
Medlem
Moltas666s avatar
Jag skulle tro att hon fortfarande ligger i täten på den här listan...

(FB) Sveriges dummaste kändis?
Citera
2015-11-09, 13:11
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosa-Pantern
Inget försvinner på internet!

Bilden

Nog har hon anledning att vara stolt! Mer välskapta bröst får man faktiskt leta länge efter!
Hon har dock fejkpattar...(silikon)
Citera
2015-11-09, 15:20
Medlem
Floragatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Hon har dock fejkpattar...(silikon)
Ja, hon verkar ha gjort ett par små bröst lite större. Dessutom ser man att hon har solat topless, förmodligen i solarium.
Citera
2015-11-09, 15:33
Medlem
Ratads avatar
Är hon fortfarande frisör, dårå?

Hon var ju rätt populär, dårå, när Robinson var som störst men hon försvann rätt snabbt, dårå. Jag tyckte det roligaste i hela Robinson var när asylbaronen Jan-Emanuel skulle prata politk med henne, dårå, och Zübeyde mest fick ur sig läten som "unf", "heeeeerp" och "gawwwk".

Dårå.

Citera
2015-11-10, 13:26
Medlem
psaks avatar
Fasligt irriterande människa, med än mer irriterande (men passande) gnällbältesdialekt.

Det jag minns att hon sa till Jan Emanuel i Robinsons politikdiskussion var att hon hellre mår bra i en porsche än i en vanlig bil, när J A predikade om välfärd.
Citera
2015-11-10, 16:16
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psak
Fasligt irriterande människa, med än mer irriterande (men passande) gnällbältesdialekt.

Det jag minns att hon sa till Jan Emanuel i Robinsons politikdiskussion var att hon hellre mår bra i en porsche än i en vanlig bil, när J A predikade om välfärd.

Såhär i efterhand så är hon och ligistboendebaronen väldigt lika!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in