Citat:
Ursprungligen postat av
10L
Ovanpå blir snabbt i jorden så fort det regnar så jag skulle nog säga att det blir oftast ganska bra och lagom att strö gödsel på jorden och att det på intet sätt är tvunget att mylla ner det. Dessutom blir det mer långtidsverkande än om man vattnar ut det.
Nej jag är inte så sugen på att slänga upp bilder här. Än har inte blom kommit igång ordentligt och då finns inte mycket att se. Gissar att jag har 150-200 plantor ute. Känner heller inget vidare behov av att bevisa mig här inne. De som är duktiga här brukar jag stöta på på andra forum och det räcker för min del.
När du myllar/vattnar ner det startar nedbrytningsprocessen fortare och växterna får snabbare nytta av näringen, och all näring. Easy as that.
Nej du behöver inte bevisa något men att mena att en bild på 150-200 plantor inte är mycket att se ? Mjo det tror jag nog många här hade tyckt.
Om det finns några 200 plantor eller inte vet ingen förutom du gissar jag, men det slog mig innan att det enda jag sett från dig är text än så länge.