• 1
  • 2
2015-01-22, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av realthug
Finns det inget sätt att kunna få kontakt med Swedbank?

utmana en snubbe i thaiboxning??

Vinner du så får du en skål ris och några svettiga öl.

Varför inte western union???
Citera
2015-01-23, 09:57
Medlem
Har inte Swedbank längre, men om du kommer åt internetbanken så kanske du kan ändra pinkoden till telefonbanken där. (Det kan jag iaf göra på min bank)
Citera
2015-01-23, 10:14
Medlem
ninjaklubbens avatar
Westernunion.se skicka pengar till dig själv betala via kort eller banköverföring. Pengar omgående!

Case closed!
Citera
2015-01-23, 10:30
Medlem
Pershagen76s avatar
När jag har bott längre perioder i Bangkok så har jag kunna ta ut pengar fån receptionen på hotellet och sen så har dom lagt på det på räkningen. Men detta är nog väldigt Hotellberoende skulle jag tro.
Citera
2015-01-23, 10:34
Medlem
ninjaklubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pershagen76
När jag har bott längre perioder i Bangkok så har jag kunna ta ut pengar fån receptionen på hotellet och sen så har dom lagt på det på räkningen. Men detta är nog väldigt Hotellberoende skulle jag tro.

Man kan köpa valuta på alla växlingskontor detta registreras som kortköp och inte som kontantuttag som i automat!

Kolla upp kursen innan dom är rätt bra på att ta betalt!
Citera
2015-02-01, 21:32
Medlem
realthugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjaklubben
Man kan köpa valuta på alla växlingskontor detta registreras som kortköp och inte som kontantuttag som i automat!

Kolla upp kursen innan dom är rätt bra på att ta betalt!

Tack för tipsen grabbar, jag är hemkommen nu, jag tog med mitt pass och kort och gick till banken, det var inga problem alls att ta ut stora pengar!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in