Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-01-21, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hornationen
fy fan va irriterande du är!! hatar när folk gör så! man rullar ihop allt till en tjock korv å trycker in den på längden annars pizzabög
ja rulla ihop dem gör glupska fetton, lastbilschaffisar och andra bonnläppar. Vi andra normala NJUTER av käket och respekterar maten genom att inta det proffesionellt och i normalstora tuggor burna med gaffel.

Du kan ju lika gärna köra pizzan i en mixer och dricka upp den istället, så slipper du tugga också.
Citera
2015-01-21, 22:31
Medlem
DingusMcDucks avatar
Vissa pizzerior gör gott bröd som de lägger pizzatoppings på. Deras kanter äter jag. Andra gör bröd som är som papp. Deras kanter äter jag inte. Mina egna pizzakanter äter jag alltid.
Citera
2015-01-21, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ALZIR
Kanterna är ju gott.. speciellt om man doppar i såsen!

Ja det är riktigt gott
Citera
2015-01-21, 22:40
Medlem
jomensures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SteffeLjung
Varför äter ni inte upp kanterna? Kan förstå om de är brända som knäckebröd, men det är inte ofta. Är ni dumma eller bara småbarn?
Varför äter du pizza och inte bara ugnsbakat vitt smaklöst bröd?
Citera
2015-01-21, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smulemorran
Ja, det är skillnad på kvantitet och kvalitet!
Är kanterna på pizzan av sämre kvalitet än mitten?
Citera
2015-01-21, 22:48
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smulemorran
Ja, det är skillnad på kvantitet och kvalitet!
Eller kantitet och kvalitet. Kunde bara inte låta bli.

Förstår inte heller detta beteende, kanterna är ju riktigt goda. Men jag klagar inte om jag har sådana personer i mitt sällskap, mer mat till mig, hehe.
Citera
2015-01-21, 22:49
Medlem
Kanterna är oftast hård eller degig. Inte speciellt goda.
Citera
2015-01-21, 22:59
Medlem
Huffensfuffenss avatar
Om jag fortfarande är hungrig så brukar jag doppa kanterna i en burk mild eller stark sås som jag köper med extra. Skit gott!
Citera
2015-01-21, 22:59
Medlem
Såg för första gången en vuxen människa göra detta för några månader sedan, såg väldigt barnsligt ut
Citera
2015-01-21, 23:01
Medlem
Alanas avatar
Beror ju lite på hur mycket man orkar äta. Orkar jag inte allt så hoppar jag över kanterna för jag tycker bättre om det med fyllning på. Men beror också på hur kanterna är, gillar när kanterna är mjuka, då äter jag dem gärna. Är de däremot hårda eller brända så lämnar jag kanterna.
Citera
2015-01-21, 23:13
Medlem
RIKSKRIMs avatar
Ni som inte äter kanter: beställ pizza utan kant nästa gång.
Citera
2015-01-21, 23:24
Medlem
pyttefnaxs avatar
Jag äter kanske hälften av kanterna, resten låter jag vara kvar, har en fix grej om att tallriken inte ska lämnas helt tom. Men ibland har jag rostad lök runt kanterna och då är det svårt att lämna nåt.

Citat:
Ursprungligen postat av Redax
En del barn "skalar" kanelbullar. Det yttersta, torra lagret...
Det är ju den optimala tekniken att äta kanelbullar, man skalar sig in, det är bara barbarer som glufsar rakt igenom lagrena. Det går ju dåligt att doppa om man inte tar lager för lager, annars lossnar ju stora bitar och man får fiska med fingrarna efter dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in