2008-05-26, 14:08
Medlem
Spinnacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonnagetya
Hur länge håller det i sig? Även efter den slaknat och isf hur långt efteråt?

2 timmar typ, även när den slaknat.
Citera
2008-05-27, 00:38
Medlem
von skithåls avatar
Men hur mycket större?
Citera
2008-05-27, 00:58
Moderator
evilhoneys avatar
Det finns ju filmer med det där, själva kuken verkar ju inte bli mer än något större, pungar däremot har jag sett stora som vattenmeloner (syftar inte på han med silikon i pungen nu)!

Nu är ju jag kuklös men har funderat på det där med vacuumpumpar, det finns ju för kvinnor med. Det ser lite lätt halvgroteskt ut men samtidigt undrar jag om det kanske faktiskt är skönt, en svullen kroppsdel brukar ju bli mycket känsligare för beröring, alltså borde smekningar och slickningar på en pumpad vagina vara riktigt skönt. Någon som provat det eller vet mer än mig?
Hade det inte kostat så jävla mycket att köpa så kunde jag provat och "tagit en för gänget". =)
Citera
2009-10-04, 00:53
Medlem
hejsantests avatar
Vibrerande penis pump!

Letar efter en penispump med starka vibrationer i, någon som har något tips?

Denna verkar ju intressant, men hittar den ej på någon europa sida som säljer den
http://www.largemale.com/detail/1/13...K-STROKER.html
Senast redigerad av hejsantest 2009-10-04 kl. 01:22.
Citera
2009-10-04, 01:16
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsantest
Letar efter en penispump med starka vibrationer i, någon som har något tips?

Denna verkar ju intressant, men hittar den ej på någon europa sida som säljer den
penispump med vibrator
Citera
2009-10-04, 01:23
Medlem
hejsantests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
penispump med vibrator

Ok, men skulle nog vilja att den vibrerande delen(tex ett ägg) övanför eller runt ollonet
Senast redigerad av hejsantest 2009-10-04 kl. 01:27.
Citera
2009-10-04, 10:00
Medlem
hejsantests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsantest
Ok, men skulle nog vilja att den vibrerande delen(tex ett ägg) övanför eller runt ollonet

Något mer tips?
Citera
2010-03-06, 09:14
Medlem
Hjälp! penispump

Hejsan!

Är rädd att jag pumpade för hårt igår, för idag sitter jag här med en "donut" runt ollonet. och jag vet fan inte vad jag ska ta vägen.. nån som har nått tips om detta?
Citera
2010-03-06, 09:15
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InzaneM
Hejsan!

Är rädd att jag pumpade för hårt igår, för idag sitter jag här med en "donut" runt ollonet. och jag vet fan inte vad jag ska ta vägen.. nån som har nått tips om detta?
Ring sjukvårdsupplysningen. =)
Citera
2010-03-06, 09:22
Medlem
"- Donut - stor svullnad av förhuden - orsakas av längre tids tryck av den elastiska förhudens vävnad, vissa killar vill ha en donut att berika deras förhud, återgår till det normala efter 2 - 24 timmar, kan minska den genom att massera penis mellan pump sessionerna." -(pumpklubben.se)

Känns som den ej kommer att försvinna
Citera
2010-03-16, 21:33
Bannlyst
Penispump

Har ett par frågor angående penispump.

Hur ofta kan jag använda den? Dvs hur många gånger i veckan ska jag använda den om jag vill köra "PE"?
Hur länge bör jag köra då?

Mvh
Citera
2010-03-16, 21:35
Medlem
modo24s avatar
Du kan använda den så ofta du vill och pallar då vill säga. Men har hört att sådana inte funkar så bra som det sägs bara så du vet..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in