Citat:
Ursprungligen postat av
Changerhunwong
Jag har inga behov att försöka kränka en mental motståndare. Du har kallat mig på saker 2 gånger och det sänker värdet på saker du skriver. Efter varje inlägg jag skriver med dig, så blir jag gladare. Det tror jag knappast att du blir, efter mina inlägg. Jag skrev tidigare att jag ville sluta att diskutera om detta. Då höjde du tonen. Jag vill också sluta. Är det så att du också tar kraftigt motstånd mot brott utriktad mot barn, så egentligen är vi på samma sida. Det blir bara det att man är på dåligt humör för såna händelser allmänt. Njet, men det är onödigt att bråka på internet.
Skarva inte nu. Jag skriver om mgm, hur klubbarna hanterat hans tidigare dom, hur jag ser på ansvar i den nu uppkomna situationen då man inte tagit ställning osv. Därefter kommer du in och tar klubbar i försvar, påstår att den och den "nog inte ville ha med honom att göra..." och drar helt felaktiga slutsatser baserade på din oförmåga att tolka hela budskapen utan rycker saker ur sin kontext.
Där bjuder du på en löjlig pajkastning då det hamnade på en så låg nivå att jag inte kunde avgöra om du var på allvar eller om du försökte provocera.
I övrigt har jag sedan lång tid tillbaka tagit ställning och agerat. Runt honom är det så många oegentligheter som varit väldigt konstiga och domen var sista spiken i kistan som fick mig att göra annat än att träna för honom.
Mgm kan inte Taekwon-Do för fem öre. Han är duktig på Taekwon. Do är något han behärskar bland de sämsta i TKD-världen och de framstår med all världens tydlighet. Choi's tydliga uppdelning med bindestreck i Taekwon-Do syftar till att värdera Taekwon och Do lika högt. Med hänsyn tagen till detta är det som jag ser det, ett skämt att kalla honom Master. Döms han hoppas jag att graden också ryker.