2005-09-25, 14:17
Medlem
sblps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskorm
Du menar att det är jobbigt att klicka en extra gång med vänster musknapp? :unsure: Du behöver ju knappt flytta musen ens.
Eftersom jag skriver i användarnamn, sedan klickar på tab och sedan lösenordet, sedan enter blir det mer. Annars hade jag kunnat komma in direkt, utan behöva röra musen alls. Sedan finns det ju som sakt säkerhetsaspekten.

Och att kunna ändra i profilen blir ju helt meningslöst, eftersom datorn inte vet vem som ska logga in härnäst om alla cookies blir raderade (eller?)

P.S. Jag har upptäckt att det går att alltid vara inloggad här, eftersom min bror använder firefox och jag safari. Men hur som helst är det dumt om man ska logga in på offentliga datorer.
Citera
2005-10-03, 19:25
Medlem
såg att rutan var "urkryssad" nu

Applåd och tack!!

Såg att rutan "kom-ihåg-mig" var urkryssad nu

Jag kan inte hålla mig från att ge Maskorm en:tease: :tease: ..eller 2 allt för hans "trevliga" inlägg till mig i tråden -läs personangrepp som jag ignorerat tills nu...
Citera
2005-10-03, 19:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mariana
Applåd och tack!!

Såg att rutan "kom-ihåg-mig" var urkryssad nu

Jag kan inte hålla mig från att ge Maskorm en:tease: :tease: ..eller 2 allt för hans "trevliga" inlägg till mig i tråden -läs personangrepp som jag ignorerat tills nu...

Men skärp dig. Det var du som började vara otrevlig för att jag hade annan åsikt än dig. Men jag lider inte precis av att funktionen fungerar som du vill ha den nu. Grattis.

sblp: Forumet kommer ihåg hur många inlägg jag vill visa per sida även från andra datorer så en sån inställning borde vara möjlig ur den aspekten iaf.
Citera
2005-10-03, 20:09
Medlem
RosaBatmans avatar
Åh, så jävla orgasmiskt skönt att den är urkyssad. Äntligen.
Citera
2005-10-04, 19:39
Medlem
sblps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskorm
sblp: Forumet kommer ihåg hur många inlägg jag vill visa per sida även från andra datorer så en sån inställning borde vara möjlig ur den aspekten iaf.

Fast då är du ju inloggad, eller hur? Då är det ju FB som kommer ihåg dina inställningar. Om du inte är det vet den inte vem som ska in.

Skönt att den är okryssad nu, jag är mycket stolt :)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in