Citat:
Ursprungligen postat av
haxer
Skönt med ett inlägg som faktiskt är on topic och som jag kan relatera till!
Lyckades mot alla mina odds med att bara lukta på gräset istället för att röka det!
Har tagit mitt prov nu och allt var lugnt, vill jag röka nu? Nja, sparar nog det till helgen faktiskt.
Stå på dig du också! Blir bättre och du kommer få suget bak i huvudet hela tiden! Mina kom ungefär såhär 3dagar skitsugen, 2dagar lugnt, 3dagar sug 1dag lugnt sen om och om igen

suger men du är aldrig ensam!
Bra träning av disciplinen också att ha kvar gräset. Blir det för kämpigt är det bara att slänga eller ge bort till någon.
Jag misstänker att mitt prov kommer visa på cannabis men oroar mig inte då jag inte tror det kommer leda till några konsekvenser. Sparar mig nog inte till helgen ens, utan tar kanske, kanske upp det när min tillvaro är bättre i livet. Har suget där hela tiden men mitt drogande har jag börjat komma underfund med har främst varit för att jag aldrig trivts med min tillvaro, cannabis har hjälpt mig att dämpa dom känslorna. Det har istället lett till att jag inte fått mycket gjort alls sedan jag började puffa. När man kör dagligen slutar man känna allt, dåliga och bra saker, enligt mig.
Men orkar inte heller bli någon anti-person, som många som slutar blir. Är av den uppfattningen att cannabis kan vara bra, men då ska man ta det när man själv mår bra. Kan även vara bra när man mår dåligt, men då för att hjälpa en inse det. Om man får dåliga upplevelser av röka är det mest troligt för att man är psykiskt dålig.
Håll det i fortsättningen till helgerna, då tror jag att livet i stort kommer fungera bättre.